Gravid med 2 streger på covid-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lambi90 skriver:

Han flyttede i gæsteværelset allerede igår, bruger et andet badeværelse, og holder sig ellers nedenunder. Vi ses kun når jeg mangler et eller andet, eller han lige kommer for at se til mig i døråbningen med mundbind

Årh ja det må også være hårdt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Love Angel skriver:

Årh ja det må også være hårdt.

Opdatering:

Jeg er virkelig ramt som ved influenza. Heldigvis uden feber nu. 

jeg ringede til lægen, som smitteopsporingen jo opfordrede til, og sekretæren gav mig noget af en mavepuster; "hvis der sker noget, er der alligevel ikke noget vi kan gøre. Hold øje med om du begynder at bløde"

jeg tudbrølede i 5-10 minutter efter den meget usympatiske besked og fik mig så samlet nogenlunde, og ringede til jordemoderen, der var fantastisk sød og fik mig talt til ro igen. Hun sagde at så længe jeg ikke havde alvorlige symptomer, og havde de 2 første stik, så havde jeg ikke noget at være bekymret for. Hun sagde at sådanne stresstanker helst skal holdes langt væk og fokus bør være på hvile, mad og væske samt at huske vitaminerne - altså generelt booste immunsystemet så man hurtigt kan blive frisk igen. Derudover at hvis mine synptomer forværres eller jeg blev ramt af tankerne igen, skulle jeg ikke tøve med at ringe.

Anmeld Citér

24. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lambi90 skriver:

Opdatering:

Jeg er virkelig ramt som ved influenza. Heldigvis uden feber nu. 

jeg ringede til lægen, som smitteopsporingen jo opfordrede til, og sekretæren gav mig noget af en mavepuster; "hvis der sker noget, er der alligevel ikke noget vi kan gøre. Hold øje med om du begynder at bløde"

jeg tudbrølede i 5-10 minutter efter den meget usympatiske besked og fik mig så samlet nogenlunde, og ringede til jordemoderen, der var fantastisk sød og fik mig talt til ro igen. Hun sagde at så længe jeg ikke havde alvorlige symptomer, og havde de 2 første stik, så havde jeg ikke noget at være bekymret for. Hun sagde at sådanne stresstanker helst skal holdes langt væk og fokus bør være på hvile, mad og væske samt at huske vitaminerne - altså generelt booste immunsystemet så man hurtigt kan blive frisk igen. Derudover at hvis mine synptomer forværres eller jeg blev ramt af tankerne igen, skulle jeg ikke tøve med at ringe.

Ej ja total usympatiske af hende.  
godt du fik ringet til jordemoderen så hun kunne berolige dig. Gør præcis som jordemoderen siger og få slappet helt af og drik og spist godt og tag dine vitaminer. Det hele skal nok gå. God bedring til dig

Anmeld Citér

27. januar 2022

Lambi90

Jeg er ude af isolation! Min kæreste flytter ind i soveværelset igen - årh et kram har været savnet

imorgen skal vi til scanning, og forhåbentlig er alt i skønneste orden med den lille

Anmeld Citér

28. januar 2022

Lambi90

Til andre i lignende situation, eller hvis man bare gerne vil høre en opdatering. Så har vi stadig en aldeles livlig og fin baby, helt efter gennemsnittet, inde i min mave.

Jøsses, jeg holdte vejret da hun satte scanneren på, og min kæreste klemte mig SÅ hårdt i hånden da de første bevægelser viste sig på skærmem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.