Gravid med 2 streger på covid-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.538 visninger
34 svar
7 synes godt om
21. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Hej søde damer,

Jeg er i syv sind. Jeg kan ikke gøre andet end at vente på at mit svar kommer retur på pcr fra igår. Men til aften har jeg fået let feber og er viiildt træt - jeg blev vaccineret den anden dag, og har været lidt groggy siden + jeg er gravid i uge 14 og træthed følger jo med.

Sagen er bare den at mit arbejde er lagt ned med corona, og jeg er indtil videre gået fri. Men efter at have konstateret feber tog jeg to test; 1. I næsen, 2. I halsen + næsen og ja, nr 2 blev postiv inden den overhovedet var rendt op.

Nogen mener altså at jeg så godt kan regne med corona, andre at den er falsk positiv.

sååå imens jeg venter - hvad tænker i? Måske nogen har prøvet det? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg ville gå ud fra, den er positiv. Du har symptomer og været i nærheden af smittede.

Vaccination giver ikke positiv test

Anmeld Citér

21. januar 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Hov! Det var ( ? ) som åbenbart bliver til en smiley, haha

Anmeld Citér

21. januar 2022

Lambi90

Savanna skriver:

Jeg ville gå ud fra, den er positiv. Du har symptomer og været i nærheden af smittede.

Vaccination giver ikke positiv test

Mjae, jeg holder mig også for mig selv - men for søren hvor blev ventetiden da lige lang

tænkte heller ikke det med vaccinen som muligt udslag, men mulig årsag (læs: naivt håb) til feber og træthed

Anmeld Citér

21. januar 2022

Mom

Profilbillede for Mom
Lambi90 skriver:

Hej søde damer,

Jeg er i syv sind. Jeg kan ikke gøre andet end at vente på at mit svar kommer retur på pcr fra igår. Men til aften har jeg fået let feber og er viiildt træt - jeg blev vaccineret den anden dag, og har været lidt groggy siden + jeg er gravid i uge 14 og træthed følger jo med.

Sagen er bare den at mit arbejde er lagt ned med corona, og jeg er indtil videre gået fri. Men efter at have konstateret feber tog jeg to test; 1. I næsen, 2. I halsen + næsen og ja, nr 2 blev postiv inden den overhovedet var rendt op.

Nogen mener altså at jeg så godt kan regne med corona, andre at den er falsk positiv.

Jeg tænker at du skal forholde dig til den positive test. 

Dernæst, er den negative test stadig "igang" da billedet blev taget? Jeg syntes den ser rød ud.

Anmeld Citér

21. januar 2022

Lambi90

Mom skriver:

Jeg tænker at du skal forholde dig til den positive test. 

Dernæst, er den negative test stadig "igang" da billedet blev taget? Jeg syntes den ser rød ud.

Ja på biledet er den ikke heeelt færdih, men der er ikke kommet nogen streg hverken indenfor eller efter tid.

Jeg har isoleret mig fra resten herhjemme og venter bare. Men synes helt ærligt jeg får det værre og værre meget hurtigt

Anmeld Citér

21. januar 2022

Mom

Profilbillede for Mom
Lambi90 skriver:

Ja på biledet er den ikke heeelt færdih, men der er ikke kommet nogen streg hverken indenfor eller efter tid.

Jeg har isoleret mig fra resten herhjemme og venter bare. Men synes helt ærligt jeg får det værre og værre meget hurtigt

Så er det nok rigtig nok med den positive test du har.

God bedring

Anmeld Citér

21. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lambi90 skriver:

Hej søde damer,

Det tyder på at det passer det med den positiv test. god Bedring

ikke for at bekymre dig. Men er nyskerig om du har forhørt dig med lægen om corona vil skade babyen i maven?  

Anmeld Citér

21. januar 2022

Lambi90

Love Angel skriver:

Det tyder på at det passer det med den positiv test. god Bedring

ikke for at bekymre dig. Men er nyskerig om du har forhørt dig med lægen om corona vil skade babyen i maven?  

Tak

Altså jeg fandt noget på nettet om først at ringe hhv ved temp 38,5 og 40 - jeg tror bare jeg ringer ved 38,5, eller ved positiv pcr.

Fik taget en igår ved 17 tiden (egentlig bare som ekstra sikkerhed pga arbejdet), så jeg venter bare "spændt"

Jeg testede negativ på selvtest mandag, tirsdag og igår + kviktest tirsdag. Negativ på 2 selvtest idag og kun positiv på den ene hvor jeg var i halsen først

Anmeld Citér

21. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lambi90 skriver:

Tak

Altså jeg fandt noget på nettet om først at ringe hhv ved temp 38,5 og 40 - jeg tror bare jeg ringer ved 38,5, eller ved positiv pcr.

Fik taget en igår ved 17 tiden (egentlig bare som ekstra sikkerhed pga arbejdet), så jeg venter bare "spændt"

Jeg testede negativ på selvtest mandag, tirsdag og igår + kviktest tirsdag. Negativ på 2 selvtest idag og kun positiv på den ene hvor jeg var i halsen først

Hmm ja det mærkeligt. 
ja uanset ondet corona eller ej, så god bedring.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.