Blødning 6+4 (følsomt emne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Årh ja forstår dig godt. Det må være virkelig benhårdt at stå i. 

men venter på en Update fra dig, når du er blivet scannet på onsdag. Altså kun hvis du self selv har lyst til at give en Update. 

Det er det bestemt. Og har grædt hele dagen. Og sygemeldt mig. Og jo det vil jeg gerne. Det er meget rart at have et sted at dele det hele

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Det er det bestemt. Og har grædt hele dagen. Og sygemeldt mig. Og jo det vil jeg gerne. Det er meget rart at have et sted at dele det hele

Der er ikke noget at sige til at du føler at din verden er gået i stå. Og at du ikke har noget håb for at spiren lever.

Anmeld Citér

5. januar 2022

Charl90

Jeg kan godt forstå at det hele virker uoverskueligt lige nu. Jeg har selv aborteret 2 gange i hhv uge 8 og 11

Begge gange blev jeg gravid i den første efterfølgende cyklus og så gik alt godt Jeg tænkte ikke på mine aborter efterfølgende. Det var åbenbart en del af min proces til at opnå en vellykket graviditet. Selvom det er en ringe trøst, så er det sådan for mange. 

Jeg håber det snart lykkes at få en lillesøster/lillebror. For mig har det været et vindue efter abort, så det vil jeg da anbefale dig at prøve For mig hjalp det i hvert fald at blive gravid hurtigt igen, så jeg ikke var for længe i uvished om det overhovedet ville lykkedes. +1år begge gange...

Anmeld Citér

5. januar 2022

Love Angel

Mor til 4

Er du blivet scannet igen eller ikke endnu? 
jeg  sådan for dig at der er liv. 
giv gerne et Update hvis du har lyst. 

Anmeld Citér

5. januar 2022

Anonym trådstarter

Jeg har lige været til scanning. Og det fuldstændige usandsynlige er sket. Der var fin hjerteblink og et foster der vokser som det skal svarende til 6+6 i dag.

Vi er så rundt på gulvet og ovenud lykkelige og forvirrede. Det er så sindsygt altså! Vi havde fået 0,1% chance for at det ville ske.. og så sker det.. det er så vildt!

Anmeld Citér

5. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg har lige været til scanning. Og det fuldstændige usandsynlige er sket. Der var fin hjerteblink og et foster der vokser som det skal svarende til 6+6 i dag.

Vi er så rundt på gulvet og ovenud lykkelige og forvirrede. Det er så sindsygt altså! Vi havde fået 0,1% chance for at det ville ske.. og så sker det.. det er så vildt!

Årh hvor vildt  stort tillykke med den super nyhed. Hvor er det fedt.  Stort tillykke med den voksende spire. Hvor bliv jeg glad på dine vegne. Nyd nu din graviditet. Det er helt fantastisk og unik tid.

Anmeld Citér

5. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Årh hvor vildt  stort tillykke med den super nyhed. Hvor er det fedt.  Stort tillykke med den voksende spire. Hvor bliv jeg glad på dine vegne. Nyd nu din graviditet. Det er helt fantastisk og unik tid.

Tak! Ej men det er så usandsynlig og vildt altså ��

Anmeld Citér

5. januar 2022

Anonym

Har fulgt lidt med på sidelinjen, og hvor er jeg bare glad på dine vegne. Og så er det også bare rart med en solstrålehistorie! Stort tillykke! 

Anmeld Citér

5. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har fulgt lidt med på sidelinjen, og hvor er jeg bare glad på dine vegne. Og så er det også bare rart med en solstrålehistorie! Stort tillykke! 

Tusind tak

Anmeld Citér

5. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Tak! Ej men det er så usandsynlig og vildt altså ��

Ja hvor er det vildt. Det halv umuligt. Er blivet muligt. Glad på dine vegne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.