Blødning 6+4 (følsomt emne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.715 visninger
30 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar 2022

Anonym trådstarter

Fuck. Har lige været inde og se hjerteblink i dag. Og nu bløder jeg. Det er helt frisk blod. Og det er ikke bare et par dråber. Det er ligesom den mængde hvis man lige har fået menstruation om natten og først opdager det om morgenen. Jeg måtte tørre mig fire gange før det ikke var "vådt" længere. Har nu taget bind på og er gået i seng igen. Men øvøvøvøvøv hvor er jeg ked af der og kan ikke sove

Jeg tror ikke jeg har ondt endnu men har lidt svært ved at mærke det fordi jeg har "ondt i maven" over blødningen. Hvis det giver mening. Jeg ved godt der ikke er andet for end at vente og se hvad der sker både mht mere blødning og evt smerter. Men fuck det er svært lige nu.

Er der nogen der har lidt solstråler de kan sende min vej? Snakker med min læge i morgen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2022

Anonym

Det kan være abort...

Det kan også være fordi du er blevet undersøgt indvendigt eller har haft sex. Begge dele er sker for mig.

Jeg småblødte for øvrigt frem til uge 16 og fik der en styrtblødning. Jeg blev indlagt og sygemeldt frem til barsel. Min søn er i dag en livlig 8 årig dreng.  

Anmeld Citér

3. januar 2022

Anonym

Fuck. Har lige været inde og se hjerteblink i dag. Og nu bløder jeg. Det er helt frisk blod. Og det er ikke bare et par dråber. Det er ligesom den mængde hvis man lige har fået menstruation om natten og først opdager det om morgenen. Jeg måtte tørre mig fire gange før det ikke var "vådt" længere. Har nu taget bind på og er gået i seng igen. Men øvøvøvøvøv hvor er jeg ked af der og kan ikke sove

Jeg tror ikke jeg har ondt endnu men har lidt svært ved at mærke det fordi jeg har "ondt i maven" over blødningen. Hvis det giver mening. Jeg ved godt der ikke er andet for end at vente og se hvad der sker både mht mere blødning og evt smerter. Men fuck det er svært lige nu.

Er der nogen der har lidt solstråler de kan sende min vej? Snakker med min læge i morgen

En lille solstråle fra mig: blødte pludselig 10+noget et helt bind med klumper. Da jeg kom til scanning viste det sig, at der intet var at se på fostersæk og livmoder. Det måtte komme et andet sted fra. Og så sagde sonografen, at det var meget normalt. En omgang sex eller en orgasme uden sex eller et tungt løft er nok til at bløde lidt, fordi du øger din blodvolumen så meget, og slimhinderne er sarte. Det er også derfor mange bløder fra tandkødet i en graviditet.

Anmeld Citér

3. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Med min første fødte. Ca omkring 5 uger begyndte jeg at bløde ligesom når ens menses starter som du beskriver. Både rødt og brunlig. Men jeg havde slet ikke smerter og jeg blødte i 2 dage. Også var det væk igen. Min datter er 7 år i dag.

Anmeld Citér

3. januar 2022

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar. Det er rigtig rart. Der er ikke kommet mere blødning, men desværre ser det ud til at det er en abort. Lægen kunne i hvert fald ikke se hjerteblink så nu skal jeg bare vente lidt og se om det kommer ud af sig selv og ellers skal jeg til tjek om 2 dage

Anmeld Citér

3. januar 2022

Charl90

Anonym skriver:

Tusind tak for svar. Det er rigtig rart. Der er ikke kommet mere blødning, men desværre ser det ud til at det er en abort. Lægen kunne i hvert fald ikke se hjerteblink så nu skal jeg bare vente lidt og se om det kommer ud af sig selv og ellers skal jeg til tjek om 2 dage

Øv det er jeg ked af at høre.

Begge de gange jeg har aborteret er jeg blevet gravid i den første rigtige efterfølgende cyklus.

Jeg håber det samme sker for dig

Anmeld Citér

3. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Har du været til scanning idag?

Anmeld Citér

3. januar 2022

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Øv det er jeg ked af at høre.

Begge de gange jeg har aborteret er jeg blevet gravid i den første rigtige efterfølgende cyklus.

Jeg håber det samme sker for dig

Tak

Jeg ved dog ikke om vi prøver igen. Det har taget rigtig meget på vores kræfter og lige nu føler vi os begge helt ødelagt. Vi bliver dog heldigvis ikke barnløse men en søskende havde været rart

Anmeld Citér

3. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Har du været til scanning idag?

Ja og lige så nemt det var at se hjertet slå igår, lige så svært var det i dag. Lægen gav mig 0,1% for at hun bare ikke kunne se det. Men hun kunne nemt se fosteret, der var bare ikke bevægelighed overhovedet. Og det kunne jeg jo også selv se.. Så det er bare at vente lige nu

Anmeld Citér

3. januar 2022

Måskemor

Det er så hårdt. 
Jeg prøvede det også da vi forsøgte på nr. 2, men blev gravid lige efter igen og har i dag en dejlig datter. Forstår godt det er helt uoverskueligt lige nu, men måske det er rart at vide på den anden side af det hele, at mange har haft vellykkede graviditeter efter en abort.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.