Blødning 6+4 (følsomt emne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Ja og lige så nemt det var at se hjertet slå igår, lige så svært var det i dag. Lægen gav mig 0,1% for at hun bare ikke kunne se det. Men hun kunne nemt se fosteret, der var bare ikke bevægelighed overhovedet. Og det kunne jeg jo også selv se.. Så det er bare at vente lige nu

Hvor er det skrækkelig sådan et nydhed. Det slet ikke til at bære, det må være ekstrem hårdt.  
hvor jeg dog håber for dig at den lille stadig lever. Men vil de så ikke scanne dig igen om en uge eller sådan noget?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Hvor er det skrækkelig sådan et nydhed. Det slet ikke til at bære, det må være ekstrem hårdt.  
hvor jeg dog håber for dig at den lille stadig lever. Men vil de så ikke scanne dig igen om en uge eller sådan noget?

De vil scanne allerede på onsdag. Men fordi vi allerede har set hjerteblink er udsigterne ret dystre

Anmeld Citér

3. januar 2022

Anonym trådstarter

Måskemor skriver:

Det er så hårdt. 
Jeg prøvede det også da vi forsøgte på nr. 2, men blev gravid lige efter igen og har i dag en dejlig datter. Forstår godt det er helt uoverskueligt lige nu, men måske det er rart at vide på den anden side af det hele, at mange har haft vellykkede graviditeter efter en abort.

Det er det bestemt. Men lige nu føles det bare som om jeg selv skal dø. Det gør så ondt i hjertet

Anmeld Citér

3. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

De vil scanne allerede på onsdag. Men fordi vi allerede har set hjerteblink er udsigterne ret dystre

Okay allerede på onsdag?! 
men når man har set hjerteblik så kan jeg godt forstår at man ikke har ret meget håb. 
men ja man må desværre vente og se hvad scanning på onsdag siger. 
ked af på dine vegne, det må være vildt hårdt at stå i.

Anmeld Citér

3. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Okay allerede på onsdag?! 
men når man har set hjerteblik så kan jeg godt forstår at man ikke har ret meget håb. 
men ja man må desværre vente og se hvad scanning på onsdag siger. 
ked af på dine vegne, det må være vildt hårdt at stå i.

Ja det er det virkelig. Jeg håber lidt det går af sig selv. Er begyndt at få lændesmerter her til aften, lidt som med mens. Så venter nok bare på at jeg begynder at bløde igen.

Anmeld Citér

3. januar 2022

Love Angel

Mor til 4

Ja det er det virkelig. Jeg håber lidt det går af sig selv. Er begyndt at få lændesmerter her til aften, lidt som med mens. Så venter nok bare på at jeg begynder at bløde igen.

Jeg har heldigvis ikke oplevet at miste. 
men troede ikke at sådan noget starter med at man få mens smerter. Jeg troede det kommer med det samme hvor man få meget meget mere voldsom smerter. 
men hvis du er begyndt at få smerter. Det er desværre ikke et godt tegn.

Anmeld Citér

3. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Jeg har heldigvis ikke oplevet at miste. 
men troede ikke at sådan noget starter med at man få mens smerter. Jeg troede det kommer med det samme hvor man få meget meget mere voldsom smerter. 
men hvis du er begyndt at få smerter. Det er desværre ikke et godt tegn.

Det kan vist starte på mange måder. Og blødningen var først uden smerter. Men det kan vist godt tage noget tid uanset.

Anmeld Citér

3. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Det kan vist starte på mange måder. Og blødningen var først uden smerter. Men det kan vist godt tage noget tid uanset.

Nårh okay. 
bløder du stadig? 

men du har nok ikke noget håb tilbage. Men årh hvor har jeg dog stadig håb for dig. 
men hvis uheldet er ude. Så håber jeg du hurtig bliver gravid igen.

Anmeld Citér

3. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Nårh okay. 
bløder du stadig? 

men du har nok ikke noget håb tilbage. Men årh hvor har jeg dog stadig håb for dig. 
men hvis uheldet er ude. Så håber jeg du hurtig bliver gravid igen.

Hvor er du sød Men nej mit håb er helt ærlig dødt. Jeg bløder ikke mere nej og har slet ikke blødt siden jeg var ved lægen. Så det hele er lidt svært lige nu. Det giver jo lidt næring til at (umuligt) håb..

Anmeld Citér

3. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Hvor er du sød Men nej mit håb er helt ærlig dødt. Jeg bløder ikke mere nej og har slet ikke blødt siden jeg var ved lægen. Så det hele er lidt svært lige nu. Det giver jo lidt næring til at (umuligt) håb..

Årh ja forstår dig godt. Det må være virkelig benhårdt at stå i. 

men venter på en Update fra dig, når du er blivet scannet på onsdag. Altså kun hvis du self selv har lyst til at give en Update. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.