Ny gravid og droppet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2022

Anonym trådstarter

Ny status er begyndt at bløde  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2022

Frizzy

Anonym skriver:

Så slipper du får det bånd resten af livet med en idiotisk far. 
held og lykke med at finde en bedre mand!

Anmeld Citér

5. januar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Er den smiley fordi du er glad? 

Er ked af du er begyndt at bløde men det har ikke ens betydning til at du mister.

jeg kan læse mig frem til rigtig mange mener du skal få dig en abort. Jeg er enig med at din, ja x er tarvelig og svinsk og som du beskriver så lyder det som om der er psykisk vold indblandet. Men jeg er uenig med abort. Jeg er uenig fordi JEG skal ikke være den som råder dig til noget du fortryder sener hen. Du skal følge dit hjerte(mavefornemmelse)

Han er bestemt ikke det værd! Hvis han ikke kan behandle dig ordenligt og lader dig i stikken på denne måde nu, så er al tillid jo brudt da du aldrig ville vide hvornår han får (kolde fødder) går igen når det bliver for meget for ham. 

Du skal bare ignorer ham, du fortjener meget bedre. Ønsker du at finde sammen med ham igen? Så mit bud, igen ignorer ham og lad være med at være kvælende, også husk på at vi desværre ikke kan ændre på nogen og vi kan heller ikke forhindre dem.

Kæmpe krammer herfra.

Anmeld Citér

5. januar 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Sikke da en klaphat af den anden verden. Ham behøver du vist ikke at spilde mere tid på. 

Hvad du skal gøre herfra er svært for os at bestemme. Men tænk dig godt om og lyt til DIG selv - og evt. gode veninder, familie el. Det er DIT valg, ikke hans. Han har taget rigelig med beslutninger. Både om at gøre dig gravid og at skride fra det hele. 

At du nu begynder at bløde er måske det allerbedste. Så er du måske fri for at tage beslutningen selv. Ender du med at miste, så tror jeg slet ikke, at jeg ville fortælle manden det umiddelbart. Vent til han kontakter dig og spørger ind til graviditeten. Så kan han få lov til at stege det længere. 

Held og Lykke med det hele. Det skal nok være en sød mand - og et barn - derude i fremtiden. 

Anmeld Citér

2. februar 2022

Anonym trådstarter

Lige en lille update .

"Faren" tog kontakt igen . Og var kommet på bedre tanker og holdninger. Vi er på talefod igen men tager baby skridt ift vores relation med hinanden lige nu . Det var en ordentlig mavepuster for mig det han bød mig og ikke bare lige noget jeg sådan lige putter i pyt kassen.

Status på graviditeten . Det endte med ambulance kørsel 1 . en akut operation i går morges med en rumperet  højre æggeleder og blod  og store koagler i bughulen , omkring blæren, og leveren . Samt en pulserende blødning i venstre bughinden .  Tiltrods for jeg fra 8 dage siden havde fået metraxoal ( cellegift/ lavdosis Kemo som garanteret er stavet forkert  for at nedbryde graviditets væv. Men det var desværre ikke nok .

Så ja. En graviditet udenfor livmoderen og nu en æggeleder mindre , og et kæmpe tillidsbrud mellem "kæresten" og jeg 

Tak for jer der har fulgt med og skrevet

Anmeld Citér

2. februar 2022

Anonym

Lige en lille update .

"Faren" tog kontakt igen . Og var kommet på bedre tanker og holdninger. Vi er på talefod igen men tager baby skridt ift vores relation med hinanden lige nu . Det var en ordentlig mavepuster for mig det han bød mig og ikke bare lige noget jeg sådan lige putter i pyt kassen.

Status på graviditeten . Det endte med ambulance kørsel 1 . en akut operation i går morges med en rumperet  højre æggeleder og blod  og store koagler i bughulen , omkring blæren, og leveren . Samt en pulserende blødning i venstre bughinden .  Tiltrods for jeg fra 8 dage siden havde fået metraxoal ( cellegift/ lavdosis Kemo som garanteret er stavet forkert  for at nedbryde graviditets væv. Men det var desværre ikke nok .

Så ja. En graviditet udenfor livmoderen og nu en æggeleder mindre , og et kæmpe tillidsbrud mellem "kæresten" og jeg 

Tak for jer der har fulgt med og skrevet

Stakkels dig og god bedring

Hvorfor taler du stadig med ham hvis jeg må spørge? Måden han har behandlet dig på er så svinsk og utilgivelig, det er ikke sådan man behandler en person hvis man elsker og respekterer dem. **** ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.