Anonym skriver:
For helvede jeg er sønder knust.
Jeg har været sammen med min kæreste i knap 4 år. Og vi har det sidste år forsøgt at opnå en graviditet. Vi har arbejdet meget intensivt på dette med ægløsning test osv.
Jeg er fuldstændig paf. Manden droppede mig igår ingen advarsel tegn eller noget og jeg har lige fundet ud af idag jeg er gravid wtf.....
Er målløs.. Andre der har oplevet lignende? 
Kære dig, av, det gør usigeligt ondt. Og er helt uretfærdigt og jeg forstår hvis du er knust og målløs.
Jeg har ikke prøvet helt det samme, men lige da jeg fandt ud af at jeg var gravid - planlagt - ville manden pludselig ikke have barnet, ønskede at vi holdt "pause" og overvejede vores forhold mm. Jeg var helt færdig og forstod ingenting (Det viste sig at han havde en affære)
Mine råd til dig; giv det nogle dage - helst 1 eller 2 uger før du tager nogen som helst beslutning (Du har masser af tid (uger) til at beslutte dig for en evt abort).
Vær sur, gal, ked af det, frustreret og alt det du har brug for. Tal med familie eller venner eller hvem du har.
Vent gerne med at tale med kæresten/ex - sig at du har brug for nogle dage (eller mere) - måske han også lige kan nå at tænke lidt fornuftige tanker så. Og når du taler med ham så forlang en forklaring. Det skylder ham som minimum.
Overvej såfremt at han ikke kommer på bedre tanker om du ønsker at han skal være far til dit barn - med den eklatant ringe opførsel han leverer nu - og du skal samarbejde med ham i mange mange år fremover. (Du er selvfølgelig i din gode "ret" til at beholde barnet - men skal det være med ham?? Tænk dig godt om)
Sender dig de bedste tanker.
B
Anmeld
Citér