Corona…. Again….

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2021

kirin

Mormina skriver:

Trist for dem det gør mig virkelig ondt. Jeg har mistet to i min familie til pfizer sprøjten. Det kommer også til at tage tid at komme over. Sunde og raske døde af blodpropper et par dage efter. 

Kondolere. Havde de nogle sygdomme i forvejen og hvor gamle var de?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2021

Kir

CKJ skriver:

Ok - jeg skal testes idag. Så må vi se  

men der kan jo ske, først at være svar fredag! Nå, længe lege corona. Jeg må væbne mig med tålmodighed  det er sikkert bare forkølelse

Vil bare lige sige at jeg først testede positiv efter 2 dage med symptomer. Jeg testede mig tre dage i træk fordi min søn var syg, så tænkte jeg måtte være smittet.

Men min kæreste havde samme symptomer og var syg, men har ikke testet positiv på liget tidspunkt, så man ved aldrig... Han har så bare haft influenza

Anmeld Citér

15. december 2021

kirin

Vil bare lige sige at jeg først testede positiv efter 2 dage med symptomer. Jeg testede mig tre dage i træk fordi min søn var syg, så tænkte jeg måtte være smittet.

Men min kæreste havde samme symptomer og var syg, men har ikke testet positiv på liget tidspunkt, så man ved aldrig... Han har så bare haft influenza

Hvor mærkeligt at han var syg men ikke testede positiv når nu I andre havde det

Anmeld Citér

15. december 2021

AnoMor

BM2021 skriver:

Må man blive kviktestet med corona symptomer? Eller er der forskel fra sted til sted, (det må man nemlig ikke i min by).

Det må dee næsten være så. Jeg fik ihverfald lov at blive kviktestet trods symptomer. 

Anmeld Citér

15. december 2021

Carina:-)

kirin skriver:

Man kan jo godt fejle andet end corona. 

Vi er lige nu i gang med en gammeldags omgang influenza. 

Alle i familien er testet negative- og der er symptomer nøjagtig som ved corona. 

Anmeld Citér

15. december 2021

kirin

Carina:-) skriver:

Man kan jo godt fejle andet end corona. 

Vi er lige nu i gang med en gammeldags omgang influenza. 

Alle i familien er testet negative- og der er symptomer nøjagtig som ved corona. 

Ja men når nu I andre havde det. Går da ud fra han var omkring jer? 

Anmeld Citér

16. december 2021

Kir

kirin skriver:

Ja synes også det var super underligt sammentræf at han lige blev syg med noget andet synkront med os  

Anmeld Citér

16. december 2021

AnoMor

Mor og meget mere skriver:

Ikke alle uvaccinerede! En familie tæt på os er begyndt at sove roligere om natten nu, efter at deres svigerdatter har ligget på intensiv med respirator i tre uger. En ellers sund og rask, fysisk aktiv 48-årig kvinde, hvis tre børn og mand med rette har frygtet for deres mors og kones liv. Hun er nu udskrevet og i bedring, men det vil tage en rum tid, før den familie kommer over forløbet. 

Desværre heller ikke alle vaccinerede. Kender selv vaccinerede der blev smittet og røg på intensiv. Sunde og raske mennesker uden skavanker. Alle gudskelov overlevet. 
kender “kun” en der er død med corona. Men han havde også hjerte og lunge problemer samt overvægtig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.