Corona…. Again….

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.109 visninger
27 svar
5 synes godt om
14. december 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Er der nogen af jer, som har været syge med corona mens I er vaccineret? I så fald - havde I symptomer? Og hvilke til start? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2021

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
CKJ skriver:

Er der nogen af jer, som har været syge med corona mens I er vaccineret? I så fald - havde I symptomer? Og hvilke til start? 

Har en vaccineret kollega der lignede et betændt influenza offer og han testede så positiv på corona. 

Anmeld Citér

14. december 2021

kirin

Har aldrig haft det hverken før eller efter vaccine og det er på trods af at have et arbejde hvor jeg er udsat for mulig smitte på daglig basis. 

Anmeld Citér

14. december 2021

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Jeg et vaccineret også 3. Gang. Og har lige haft corona. Jeg oplevede ingen symptomer ud over smags og lugtesansen forsvandt og meget mildt forkølelse. ��

Jeg blev bare rutinemæssigt testet, fordi jeg arbejder på sygehus. Og så var den positiv.

Anmeld Citér

14. december 2021

Lje

CKJ skriver:

Jeg er midt i det samme med vores søn på 6 år. Han nåede lige vaccination dage før test. Men vi vidste der jo ikke på daværende tidspunkt.

Vi har det indtil videre godt. Ingen symptomer. Opdagede der kun pga. nærkontakt i klassen hvilket har skabt en del dag 4 og 6-test. 

Vi kan selvfølgelig stadig nå at blive sløje men altså.....

Vh.

Anmeld Citér

14. december 2021

BabyIgen2022

Jeg har ikke selv, men har haft over 15 studerende den seneste måned. De er som regel med virtuelt, fordi de kun har mistet lugtesans og smagssans eller er lidt efterårsforkølede.

Anmeld Citér

14. december 2021

AnoMor

CKJ skriver:

Jeg er ikk selv vaccineret. Men jeg var ramt af feber og hovedpine et par dage også gik det over i forkølelse. 

min bror derimod er vaccineret og han var hårdt ramt med høj feber, hovedpine, ondt i halsen. Og min nevø og niece der blev smitter af ham havde høj feber, ondt i halsen og opkastninger. 

Anmeld Citér

15. december 2021

Kir

Jeg er vaccineret og har lige været syg for nylig. Det startede med ondt i halsen og derefter snot og hoste. De symptomer var egentlig ikke så slemme, hosten var værst om natten. Men jeg var fuldstændig drænet for energi, orkede ingenting. Og selv efter symptomerne forsvandt er jeg blevet rigtig hurtig træt selvom jeg har sovet en masse. Og så har jeg også haft hovedpine, det aftog også et godt stykke tid efter jeg blev rask. 

Jeg har også haft lidt ømhed i tandkødet og muskelsmerter i benene. Men det mærkelig har også været at mine symptomer har skiftet fra time til time. Så altså at ondt i halsen kom og gik, og det samme med hoste og snot. Super mærkeligt.

Jeg mistede også smags/lugtesansen, det var heldigvis kun 5 dage for det var virkelig nederen. 

Anmeld Citér

15. december 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Ok - jeg skal testes idag. Så må vi se  

men der kan jo ske, først at være svar fredag! Nå, længe lege corona. Jeg må væbne mig med tålmodighed  det er sikkert bare forkølelse

Anmeld Citér

15. december 2021

MJL88

Min mand testede positiv i går, og han er også vaccineret. 
Han har også lidt feber, snot, hoste, ondt i halsen og ondt i benene. 

Jeg har indtil videre testet negativ, men jeg fik også først 2 stik d.27.12. Håber jeg slipper, er 5+1 og ville dælme være ked af det gjorde noget ved baby.. Vores datter på 21 mdr er også sluppet indtil videre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.