Corona…. Again….

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2021

AnoMor

CKJ skriver:

Ok - jeg skal testes idag. Så må vi se  

men der kan jo ske, først at være svar fredag! Nå, længe lege corona. Jeg må væbne mig med tålmodighed  det er sikkert bare forkølelse

Hvis det er fordi du har symptomer så kan du jo tage en kviktest samtidig med pcr testen. Så har du vished hurtigere. 

det gjorde jeg selv fordi jeg havde været ude et par dage forinden og ville gerne kunne give besked rundt til folk hurtigst muligt så de kunne testes. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
AnoMor skriver:

Hvis det er fordi du har symptomer så kan du jo tage en kviktest samtidig med pcr testen. Så har du vished hurtigere. 

det gjorde jeg selv fordi jeg havde været ude et par dage forinden og ville gerne kunne give besked rundt til folk hurtigst muligt så de kunne testes. 

Det kunne jeg godt - men jeg venter bare på pcr. 
jeg var bare nysgerrig på, om vaccinerede havde symptomer 

Anmeld Citér

15. december 2021

Sscm

CKJ skriver:

Er der nogen af jer, som har været syge med corona mens I er vaccineret? I så fald - havde I symptomer? Og hvilke til start? 

Ja, ala influenza men alligevel på en helt anden måde -  med ondt i hals, bryst, mega hovedpine, manglende lugte og smagssans, mega træthed oh nedsat appetit.

Anmeld Citér

15. december 2021

Maximus4

Så det er cirka samme forløb som hvis man ikke er vaccineret. Great

Anmeld Citér

15. december 2021

BM2021

AnoMor skriver:

Må man blive kviktestet med corona symptomer? Eller er der forskel fra sted til sted, (det må man nemlig ikke i min by).

Anmeld Citér

15. december 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mormina skriver:

Så det er cirka samme forløb som hvis man ikke er vaccineret. Great

Ikke alle uvaccinerede! En familie tæt på os er begyndt at sove roligere om natten nu, efter at deres svigerdatter har ligget på intensiv med respirator i tre uger. En ellers sund og rask, fysisk aktiv 48-årig kvinde, hvis tre børn og mand med rette har frygtet for deres mors og kones liv. Hun er nu udskrevet og i bedring, men det vil tage en rum tid, før den familie kommer over forløbet. 

Anmeld Citér

15. december 2021

Maximus4

Mor og meget mere skriver:

Ikke alle uvaccinerede! En familie tæt på os er begyndt at sove roligere om natten nu, efter at deres svigerdatter har ligget på intensiv med respirator i tre uger. En ellers sund og rask, fysisk aktiv 48-årig kvinde, hvis tre børn og mand med rette har frygtet for deres mors og kones liv. Hun er nu udskrevet og i bedring, men det vil tage en rum tid, før den familie kommer over forløbet. 

Trist for dem det gør mig virkelig ondt. Jeg har mistet to i min familie til pfizer sprøjten. Det kommer også til at tage tid at komme over. Sunde og raske døde af blodpropper et par dage efter. 

Anmeld Citér

15. december 2021

fehår

Mormina skriver:

Trist for dem det gør mig virkelig ondt. Jeg har mistet to i min familie til pfizer sprøjten. Det kommer også til at tage tid at komme over. Sunde og raske døde af blodpropper et par dage efter. 

Det lyder stærkt usandsynligt. Hvor er det henne i medierne? Eller påstår du, at samtlige medier i Danmark tier stille om denne "skandale"?

Anmeld Citér

15. december 2021

Maximus4

fehår skriver:

Det lyder stærkt usandsynligt. Hvor er det henne i medierne? Eller påstår du, at samtlige medier i Danmark tier stille om denne "skandale"?

Ja det er præcis hvad jeg påstår. 

Og tak for et yderst sympatisk svar til at miste to familie medlemmer 

Anmeld Citér

15. december 2021

fehår

Mormina skriver:

Ja det er præcis hvad jeg påstår. 

Og tak for et yderst sympatisk svar til at miste to familie medlemmer 

Når det nu bliver bortcensureret af samtlige danske medier, er du så ikke nærmest forpligtet til at dele detaljer med os, så vi kan blive ordentligt oplyst? 

Baby.dk censurerer jo tydeligvis ikke dine mange oplæg om faren ved vaccinerne. Her er din chance!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.