Leder efter en varm vinterjakke til min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2021

Enmere20

Anonym skriver:

Har set på denne. Kender du modellens navn på den?

Jeg kender desværre ikke modellens navn, men min datter havde den og den var fantastisk - altså lige indtil den blev stjålet på skolen  har også haft flere af deres flyverdragter og det har bare været så lækker kvalitet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Min søn er ikke glad for flyver dragten. Jeg søger en varm  vind og vandtæt vinter jakke. Men hvilke mærker skal jeg gå efter? Har kigget på en fra Molo og Didrikson.  Mit indtryk er, at Molo er mest kendt for sine flotte motiver på tøjet.

Min søn er 3.5 år.

Vi har da vores ældste var lille brugt Racoon, da de er tynde selvom de er dejlig varme. Derved kan de bevæge sig godt. 
fra omkring 5 år har vi brugt Ver de terre, og jeg har ikke fortrudt et eneste køb. De er så gode og varme. Slidstærke. 
Hvad jeg ved af skulle Didrikson være et rigtig godt mærke. 

Anmeld Citér

13. december 2021

IAmAnne

Anonym skriver:

Okay, det lyder jo rigtig fint. Hvordan er overtøjet i størrelsen? Min dreng er slank, og bruger 98-104 

Så jeg er lidt i tvivl om, han skal have en 98 eller en 104. Jeg vil jo gerne have jakken kan bruges i et godt stykke tid

De er store i størrelsen. Vores pige har jakke og flyverdragt i str 100 og hun svinger mellem 104-110 i tøj

Anmeld Citér

13. december 2021

Anonym trådstarter

IAmAnne skriver:

De er store i størrelsen. Vores pige har jakke og flyverdragt i str 100 og hun svinger mellem 104-110 i tøj

Tak for svar, det var brugbart

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.