Leder efter en varm vinterjakke til min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.854 visninger
13 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. december 2021

Anonym trådstarter

Min søn er ikke glad for flyver dragten. Jeg søger en varm  vind og vandtæt vinter jakke. Men hvilke mærker skal jeg gå efter? Har kigget på en fra Molo og Didrikson.  Mit indtryk er, at Molo er mest kendt for sine flotte motiver på tøjet.

Min søn er 3.5 år.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2021

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Min søn er ikke glad for flyver dragten. Jeg søger en varm  vind og vandtæt vinter jakke. Men hvilke mærker skal jeg gå efter? Har kigget på en fra Molo og Didrikson.  Mit indtryk er, at Molo er mest kendt for sine flotte motiver på tøjet.

Min søn er 3.5 år.

Vi har en molo vinterjakke som jeg både synes er varm og holder også ift. regn. Den bliver ikke våd indvendigt, men han har ikke prøvet have den på ved andet end småregn. 
vi har en didrikson flyverdragt og den er da fantastisk. den er virkelig varm og holder tæt. Hvis jakkens kvalitet er som flyverdragten ville jeg satse på didrikson. 

Anmeld Citér

12. december 2021

Anonym

Didrikson, Hummel eller anden fra en god sportsbutik. 
men det skal også sidde ordentlig på ham, så du må hive den bette fyr med ud og prøve jakker. 

Anmeld Citér

13. december 2021

Morsept16

Profilbillede for Morsept16

Vi har haft rigtigt gode vinterjakker fra Mini A ture og Hummel. Har dog været mest glad for Hummel, da deres overflader er meget nemme at tørre af hvis det f.eks. Kommer mudder på. Så de ikke skal vaskes hele tiden. 

jeg synes det er vigtigt at der er vindfang på ærmerne, så holder de bedre varmen ☺️

vi har haft den på billedet jer nedenunder: https://luksusbaby.dk/shop/hummel-chocolate-chip-393103p.html?dfw_tracker=9641-115680-98&ab_version=B&gclid=EAIaIQobChMIiZ3Lo5vg9AIVBIbVCh1V1QCwEAQYCCABEgL4kvD_BwE

Anmeld Citér

13. december 2021

IAmAnne

Vores datter er klædt i didrikson fra top til tå. Det holder form og farver flot og hun er aldrig kold �� vi har både flyverdragt til børnehaven og en jakke som hun bruger ellers. Derudover har vi købt skibukser som hun kan bruge sammen med jakken herhjemme, hvis flyverdragten er i børnehaven. 

Og så kan ben og arme jo forlænges 10 cm hvis man fjerner en syning, så er vi helt sikre på at det passer hele sæsonen

Anmeld Citér

13. december 2021

Anonym trådstarter

IAmAnne skriver:

Vores datter er klædt i didrikson fra top til tå. Det holder form og farver flot og hun er aldrig kold �� vi har både flyverdragt til børnehaven og en jakke som hun bruger ellers. Derudover har vi købt skibukser som hun kan bruge sammen med jakken herhjemme, hvis flyverdragten er i børnehaven. 

Og så kan ben og arme jo forlænges 10 cm hvis man fjerner en syning, så er vi helt sikre på at det passer hele sæsonen

Okay, det lyder jo rigtig fint. Hvordan er overtøjet i størrelsen? Min dreng er slank, og bruger 98-104 

Så jeg er lidt i tvivl om, han skal have en 98 eller en 104. Jeg vil jo gerne have jakken kan bruges i et godt stykke tid

Anmeld Citér

13. december 2021

EKAB

13. december 2021

Enmere20

Noget af det bedste jeg havde til mine store børn da de var små var ver de terre - men de er godt nok også steget meget i pris  

ellers husker jeg også Molo som ret godt og holdbart

Anmeld Citér

13. december 2021

Frizzy

Reima tec er fantastisk.

Jeg går efter mærker der “arbejder “ med vintertøj og ikke er et generelt modermærke.

Anmeld Citér

13. december 2021

Anonym trådstarter

Enmere20 skriver:

Noget af det bedste jeg havde til mine store børn da de var små var ver de terre - men de er godt nok også steget meget i pris  

ellers husker jeg også Molo som ret godt og holdbart

Har set på denne. Kender du modellens navn på den?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.