Mormina skriver:
Jeg hører dig og jeg forstår dig godt. Jeg ser bare lidt anderledes på det, og jeg synes faktisk selv det var sobert og pænt. Måske jeg har debatteret for meget
D
Men det ændrer bare ikke på, at ikke alt kan pakkes ind i vat. Det svarer til at bede mig om at sige 'bare hop ud fra broen, det er nok ikke så slemt' til en der står og er parat til at hoppe ud fra en bro og slå sig selv ihjel.
Jeg forstår også godt det er ubærligt og meget ubehageligt at høre. Når det så er sagt så står jeg klar med åbne arme og kærlighed til alle. Også de vaccinerede. Jeg ønsker dem intet dårligt, tværtimod
Det her er den helt forkerte tråd at jeg skriver det her i, men er nødt til lige at få det ud.
Hvis du vil høres bør du nok overveje din fremgangsmåde. Du er på en babyside, men har udelukkende lavet indlæg om, hvor slem vaccinen er og gjort klart at du ikke helt tror på det her coronacirkud. Det er bare svær at tage en bruger seriøst, som intet har tilføjet til sidens formål. Du må hjertens gerne være herinde, men når det eneste du kan skrive om er, hvor farlig vaccinen er og alle vaccinerede er fortabte, så er det for mig svært (og sikkert mange andre) at se dig som andet end en der vil trolle omkring corona og vacciner.
Når man så ikke er enig med dig, er det fordi det er svært og ubønhørligt at høre det, der ifølge dig er sandheden. Og det er ikke fordi jeg nødvendigvis er pro vaccine. Mine børn skal ikke vaccineres og jeg har heller ikke taget imod den tilbudte booster, men vil du have dine meninger og erfaringer hørt, er det nok ikke denne kanal du skal bruge. Det virker i mine øjne bare useriøst at være på en baby side og så kun kunne skrive om, hvor farlig vaccinen er og hvordan alle andre bliver snydt. Jeg villet tage dig langt mere seriøst i f.eks. medicinske kanaler og med nogle gode kilder andet end, at "jeg kender ...." og "jeg har hørt..."
Jeg tror på, at du selv er helt overbevist om rigtigheden i det du skriver herinde og skulle du have ret, så håber jeg, at du kan finde en mere seriøs måde at få det frem, så folk begynder at høre efter.
Beklager den totale afsporing af tråden. Jeg håber også at vi i fremtiden kan få forenet befolkningen igen i vores dejlige land. Jeg tror på at hovedparten af befolkningen rent faktisk er imødekommende overfor dem med en anden holdning, så vi kal bare have den sidste del af befolkningen med, så vi kan få helet splittelsen