Vores fælles Danmark, lad os stå sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2021

Sprit25

Mormina skriver:

Jeg holder mig bare til at sige....Kærlighed til alle. Jeg ånder og lever det til dagligt så det er svært at slukke for.
Hvad jeg elsker ved matrix danmark er at der er mulighed for opvågning. Dejlig natur og smukke steder og vores skiftende årstider, selvom chemtrails spolerer stort set alle de smukke skyfrie dage Så ... skal nok lade vær Men vores natur og land er smukt. Det elsker jeg ved Danmark 

Stop nu okay. Vi har alle forstået, du har en anden overbevisning end gennemsnittet. Om den er rigtig eller forkert ved jeg ikke, men kan vi ikke godt stoppe nu. Det er simpelthen udmattende og jeg tvivler på du vækker nogen ved KONSTANT at tale nedgørende og barnagtige til os

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2021

Janey

Profilbillede for Janey
Mormina skriver:

Jeg hører dig og jeg forstår dig godt. Jeg ser bare lidt anderledes på det, og jeg synes faktisk selv det var sobert og pænt. Måske jeg har debatteret for meget D
Men det ændrer bare ikke på, at ikke alt kan pakkes ind i vat. Det svarer til at bede mig om at sige 'bare hop ud fra broen, det er nok ikke så slemt' til en der står og er parat til at hoppe ud fra en bro og slå sig selv ihjel.
Jeg forstår også godt det er ubærligt og meget ubehageligt at høre. Når det så er sagt så står jeg klar med åbne arme og kærlighed til alle. Også de vaccinerede. Jeg ønsker dem intet dårligt, tværtimod

Det her er den helt forkerte tråd at jeg skriver det her i, men er nødt til lige at få det ud.

Hvis du vil høres bør du nok overveje din fremgangsmåde. Du er på en babyside, men har udelukkende lavet indlæg om, hvor slem vaccinen er og gjort klart at du ikke helt tror på det her coronacirkud. Det er bare svær at tage en bruger seriøst, som intet har tilføjet til sidens formål. Du må hjertens gerne være herinde, men når det eneste du kan skrive om er, hvor farlig vaccinen er og alle vaccinerede er fortabte, så er det for mig svært (og sikkert mange andre) at se dig som andet end en der vil trolle omkring corona og vacciner. 

Når man så ikke er enig med dig, er det fordi det er svært og ubønhørligt at høre det, der ifølge dig er sandheden. Og det er ikke fordi jeg nødvendigvis er pro vaccine. Mine børn skal ikke vaccineres og jeg har heller ikke taget imod den tilbudte booster, men vil du have dine meninger og erfaringer hørt, er det nok ikke denne kanal du skal bruge. Det virker i mine øjne bare useriøst at være på en baby side og så kun kunne skrive om, hvor farlig vaccinen er og hvordan alle andre bliver snydt. Jeg villet tage dig langt mere seriøst i f.eks. medicinske kanaler og med nogle gode kilder andet end, at "jeg kender ...." og "jeg har hørt..."

Jeg tror på, at du selv er helt overbevist om rigtigheden i det du skriver herinde og skulle du have ret, så håber jeg, at du kan finde en mere seriøs måde at få det frem, så folk begynder at høre efter.

Beklager den totale afsporing af tråden. Jeg håber også at vi i fremtiden kan få forenet befolkningen igen i vores dejlige land. Jeg tror på at hovedparten af befolkningen rent faktisk er imødekommende overfor dem med en anden holdning, så vi kal bare have den sidste del af befolkningen med, så vi kan få helet splittelsen

Anmeld Citér

11. december 2021

Anonym

Mormina skriver:

Jeg kan godt følge dig. Men samtidig står vi en situation hvor jeg er OPRIGTIG og dybt bekymret for de her såkaldte "vacciner" jeg taler dagligt med læger som gør alt hvad de kan få at få deres budskab frem. De bliver censureret og latterliggjort. Der er læger i hele verden og der er MANGE som prøver at få taletid. Der er kun plads til ET narrativ og det er meget bekymrende. Jeg bliver selv censureret og mine opslag bliver taget ned. Jeg ved godt det er som at snakke til en væg efterhånden, men jeg kan simpelthen ikke holde mund. Jeg kan sagtens sætte mig ind i at det er mere end svært at tro regeringen ville sprøjte børn og voksne med noget der kan skade dem. Du kan vise dem folk fra WHO der har forladt deres job for at advare men de vil STADIG ikke lytte. Det eneste de sætter deres lid til er tv avisen, Brostrøm, Mette og "sundhedsstyrelsen". Jeg kan også godt fremstå hård og kontant, jeg kan dog forsikre om at jeg dybt inde i hjertet er ked af folk begår selvmord med de her sprøjter og ikke nøjes med sig selv men også deres børn. Vi går nogle meget mørke år i møde. Jeg er kold overfor at folk synes det er skørt, intet de skriver eller siger kan ramme mig længere. Jeg er så stærk og jeg kommer aldrig til at tie stille. Efterhånden er der dog flere og flere der godt kan se der er noget helt galt. Flere og flere som begynder at forstå at deres børn skal stikkes hvert halve år måske endda kvartal stikkes fra nu af og resten af deres liv for at kunne komme i legeland eller voksne kan komme ud og få en kaffe på en café. Jeg er dog kommet til den konklusion at de voksne ikke kan reddes det er for sent... Men deres børn... mit hjerte bløder, og jeg vil fortsætte til den dag jeg ikke er her længere. Hvis jeg kan redde én er det det hele værd.
Jeg elsker Danmarks natur og det voksende antal mennesker som stødt og roligt vågner. Det vidner om at der er håb og kærlighed midt i alt vanviddet. Jeg ønsker alle en dejlig jul uden for meget corona panik

Hvor kan jeg læse mere om det? 

Anmeld Citér

11. december 2021

Anonym

Det er ikke ubærligt og meget ubehageligt at høre - virkelig. Det er bare overflødigt, tonedøvt og malplaceret. 

Hvad der er ubehageligt, er dine svar.

Ved ikke om du er klar over det men dine svar er ofte meget kolde og kontante, nogle gange decideret usympatiske og negative.

Hvorfor har du så travlt med at sætte andre på plads hele tiden? Håber for dine børn at du ikke er ligesådan derhjemme. 

Anmeld Citér

11. december 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ved ikke om du er klar over det men dine svar er ofte meget kolde og kontante, nogle gange decideret usympatiske og negative.

Hvorfor har du så travlt med at sætte andre på plads hele tiden? Håber for dine børn at du ikke er ligesådan derhjemme. 

At du ikke finder det væsentligt mere usympatisk og negativt at sammenligne tilvalg af vaccine med selvmord, hænger vist mest sammen med personlig antipati, hvilket dit indlæg til fulde bevidner. At benytte sig af anonymitet til at rette generel kritik mod andre har aldrig været god stil - og så klinger det hult at klandre mig for at “sætte andre på plads”, når du selv gør akkurat det. 

Anmeld Citér

11. december 2021

Maximus4

Anonym skriver:

Du kan sende mig en besked herinde med din Facebook eller mail. Så skal jeg sende alt til dig hvad jeg har.  

Anmeld Citér

11. december 2021

roque

At du ikke finder det væsentligt mere usympatisk og negativt at sammenligne tilvalg af vaccine med selvmord, hænger vist mest sammen med personlig antipati, hvilket dit indlæg til fulde bevidner. At benytte sig af anonymitet til at rette generel kritik mod andre har aldrig været god stil - og så klinger det hult at klandre mig for at “sætte andre på plads”, når du selv gør akkurat det. 

At jeg pointerer din generelle negative tone er ikke ens betydende med at jeg er enig i den anden persons indlæg.

P.S. Jeg har fjernet min anonymitet

Anmeld Citér

12. december 2021

Anonym

Mormina skriver:

Jeg kan godt følge dig. Men samtidig står vi en situation hvor jeg er OPRIGTIG og dybt bekymret for de her såkaldte "vacciner" jeg taler dagligt med læger som gør alt hvad de kan få at få deres budskab frem. De bliver censureret og latterliggjort. Der er læger i hele verden og der er MANGE som prøver at få taletid. Der er kun plads til ET narrativ og det er meget bekymrende. Jeg bliver selv censureret og mine opslag bliver taget ned. Jeg ved godt det er som at snakke til en væg efterhånden, men jeg kan simpelthen ikke holde mund. Jeg kan sagtens sætte mig ind i at det er mere end svært at tro regeringen ville sprøjte børn og voksne med noget der kan skade dem. Du kan vise dem folk fra WHO der har forladt deres job for at advare men de vil STADIG ikke lytte. Det eneste de sætter deres lid til er tv avisen, Brostrøm, Mette og "sundhedsstyrelsen". Jeg kan også godt fremstå hård og kontant, jeg kan dog forsikre om at jeg dybt inde i hjertet er ked af folk begår selvmord med de her sprøjter og ikke nøjes med sig selv men også deres børn. Vi går nogle meget mørke år i møde. Jeg er kold overfor at folk synes det er skørt, intet de skriver eller siger kan ramme mig længere. Jeg er så stærk og jeg kommer aldrig til at tie stille. Efterhånden er der dog flere og flere der godt kan se der er noget helt galt. Flere og flere som begynder at forstå at deres børn skal stikkes hvert halve år måske endda kvartal stikkes fra nu af og resten af deres liv for at kunne komme i legeland eller voksne kan komme ud og få en kaffe på en café. Jeg er dog kommet til den konklusion at de voksne ikke kan reddes det er for sent... Men deres børn... mit hjerte bløder, og jeg vil fortsætte til den dag jeg ikke er her længere. Hvis jeg kan redde én er det det hele værd.
Jeg elsker Danmarks natur og det voksende antal mennesker som stødt og roligt vågner. Det vidner om at der er håb og kærlighed midt i alt vanviddet. Jeg ønsker alle en dejlig jul uden for meget corona panik

Du minder mig lidt om manden med Vagttårnet fra Aalborg

Anmeld Citér

12. december 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
roque skriver:

At jeg pointerer din generelle negative tone er ikke ens betydende med at jeg er enig i den anden persons indlæg.

P.S. Jeg har fjernet min anonymitet

Fint med ophævet anonymitet

Du oprettede dig altså i går og indleder med at karakterisere min måde “ofte” og “hele tiden” at svare på - og går i denne tråd udelukkende i clinch med mit svar, som ikke adskiller sig synderligt fra flere andres.
Dig om det. 

Anmeld Citér

12. december 2021

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Fint med ophævet anonymitet

Du oprettede dig altså i går og indleder med at karakterisere min måde “ofte” og “hele tiden” at svare på - og går i denne tråd udelukkende i clinch med mit svar, som ikke adskiller sig synderligt fra flere andres.
Dig om det. 

Kan det tænkes at hun har haft en anden profil

Jeg er faktisk enig med Roque men vil tillade mig at svare anonymt fordi jeg ikke gider negativiteten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.