Ja jeg har fulgt med i diverse tråde om Corona, vacciner, ikke vaccineret osv. det nogle hårde tråde og alle har deres holdninger til emnet, og jeg skal ikke være bleg for at sige jeg selv har været hård og kontant i mine udmeldinger og holdninger. Men idag sidder jeg faktisk med en følelse af at have fortrudt mine egne udbrud og når jeg læser tilbage så får jeg faktisk lidt ondt i maven over (ikke kun mine egne svar) men også alle andres.
Lad os (som en anden klog person også skrev i en tråd) blive enige om at være uenige. Jeg tror helt oprigtigt ikke på, at NOGEN her inde på baby, har deres mening fordi de ønsker andre ondt, tværtimod. Det kan godt være helt vildt svært når følelserne sidder uden på tøjet, at få sine meninger (som jeg antager i mange tilfælde kommer et godt sted fra) ud, uden at det lyder som angreb/er angreb.
ALLE ønsker det bedste for dem selv, deres børn og medmennesker det tror jeg helt oprigtigt på.
Kan vi måske, (hvis i har lyst), i denne tråd skrive de ting som vi FAKTISK elsker ved vores alle sammens Danmark, de ting som vi hver især føler faktisk virker og er godt.
Give plads til at en skriver noget man måske ikke selv er enig i, UDEN at debattere det, men bare smutte videre. Like de opslag man kan sætte sig ind i eller måske kan erkende kommer et godt sted fra, selvom man ikke er enige.
Jeg vil godt forsøge at starte her. (Vil siger der ikke er en rigtig eller forkert måde at skrive på).
Jeg er taknemmelig og glad for, at vi alle på trods af de ting som sker i samfundet, stadigvæk kan smile til hinanden og ønske glædelig jul. Jeg går ikke med mundbind pga. panikangst og glemte mit badge den ene dag. Samlede mod og handlede alligevel, og oplevede at folk hverken kiggede skævt eller virkede sure. Det betød meget. 
Jeg ser uenigheder og uvenskab, men jeg ser også venskaber og sammenhold på trods af uenigheder og det vil jeg lade være det som fylder hos mig fremover.
Derudover har jeg følelsen af, at ALLE Forældre virkelig helt oprigtigt ønsker at passe på deres børn og hver i sær gør det som de finder rigtigt.
Det ikke forkert at gøre det man føler er bedst uanset hvad man vælger ift. vacciner.
Håber denne debat kan forblive positiv. undskyld til de jeg måske har fået trådt på, ved selv at have kontante holdninger. Glædelig jul og godt nytår til ALLE (vaccinerede og uvaccinerede
) her på baby.