Du er jo fuldstændig ignorant. Du har helt sikkert ikke indsigt i vaccinen, for så svarer man ikke som du gør.
Mening? Det handler ikke længere om meninger men om beviseligt materiale. Son en anden nævner, så er det kun antistofferne der bliver i kroppen - ikke vaccinen som forsvinder efter 3 dage. Jeg kunne blive ved, men jeg tror faktisk ikke det nytter noget.
God dag.
Hvor skriver folk dog grimt -!
Det har ikke noget at gøre med at hun er ignorant - men at hun tænker over tingene , og træffer sin egen beslutning.
JEG er vaccineret- og jeg er en af dem der er blevet ramt hårdt af bivirkninger.
Jeg har blødningsproblemer, og hævede lymfer I hele venstre bryst som kom efter 2 stik. Og nu skal jeg da også til et lille hyggetjek af hjertet i morgen. - heldigvis er det bivirkninger lægerne er obs på - så jeg er i gode hænder , men ville da hellere have været foruden....
Jeg er så heldigvis ikke gravid ! - men alle med lidt empati ved hvor bekymrende de måneder er i forvejen- og nu skal de gravide tage stilling til endnu mere .
Fint at du gerne vil bidrage med din holdning til folk der fravælger vaccine pga fx usikkerhed , men prøv at finde bare lidt rummelighed frem - for en der i bund og grund bare handler ud fra kærlighed til sit ufødte barn.
Anmeld
Citér