Nr 2 IUI behandling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2021

babylykke

Komnubaby3 skriver:

Vi fik kun at vide at hun kunne finde et par bevægelige. Så jeg tror vi snakker om en håndfuld

Så chancen er stort set ikke eksisterende, desværre

Sender virtuelle kram! Nu må i jo se om de små 2 uger, men hvad er planen efterfølgende hvis i har talt om det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2021

WantingBaby2012

Question skriver:

Vi er henvist til fertilitetsbehandling og forventer at skulle starte IUI op snart. Vi skal have lagt en plan i næste uge. 
Vi har i forvejen 2 økobørn og er helt nye i behandlingsverdenen. 

Må man spørge om I selv skal betale for behandling når i nu har børn i forvejen? Vi har også 2 børn (vores ældste er lavet i behandling) men vi ønsker os virkelig et barn mere og har nu prøvet at lave på naturligvis i knap 2 år. 

Anmeld Citér

20. november 2021

Question

WantingBaby2012 skriver:

Må man spørge om I selv skal betale for behandling når i nu har børn i forvejen? Vi har også 2 børn (vores ældste er lavet i behandling) men vi ønsker os virkelig et barn mere og har nu prøvet at lave på naturligvis i knap 2 år. 

Man kan udredes og henvises gratis til 3 x IUI. Alt andet er egenbetaling, når man har barn/børn i forvejen. 
Så vi forsøger med IUI og krydser fingre for at det så er gevinst. Jeg mangler at få lavet en passageundersøgelse, men alt andet ser indtil videre fint ud, men let nedsat sædkvalitet hos min mand. 

Anmeld Citér

27. november 2021

babylykke

Komnubaby3 skriver:

Er lige blevet insemineret. Der var kun nogle få sædceller til insemination. Vi er helt slået ud lige nu, og tror slet ikke på at det lykkedes med IUI.

Hvordan står det til? Blev selv insemineret igår med kun 1,5 millioner sædceller, det er faldet drastisk siden sidst De sagde at det kan være en virus, eller vaccinestikket og det passerer. Mega nedslående, så har ingen tro på denne cyklus heller. 

Oplevede i også at sædkvaliteten svingede meget?

Anmeld Citér

28. november 2021

Joisene

Profilbillede for Joisene

Jeg blev insemineret i går. Fik voldsomme smerter i går eftermiddags og i dag kan jeg næsten ikke stå og gå oprejst. Det føles som et kæmpe stort blåt mærke i mit underliv. Har I også haft det sådan?

Anmeld Citér

28. november 2021

Joisene

babylykke skriver:

Hvordan står det til? Blev selv insemineret igår med kun 1,5 millioner sædceller, det er faldet drastisk siden sidst De sagde at det kan være en virus, eller vaccinestikket og det passerer. Mega nedslående, så har ingen tro på denne cyklus heller. 

Oplevede i også at sædkvaliteten svingede meget?

Sædkvaliteten kan svinge voldsomt meget. Da min mands sæd blev testet første gang, var den på 55 millioner oprenset. I går blev jeg insemineret med 7 millioner. Det er også noget af et fald.

Anmeld Citér

7. december 2021

babylykke

Joisene skriver:

Jeg blev insemineret i går. Fik voldsomme smerter i går eftermiddags og i dag kan jeg næsten ikke stå og gå oprejst. Det føles som et kæmpe stort blåt mærke i mit underliv. Har I også haft det sådan?

Hvordan går det for dig? Har du testet endnu?

Jeg har ikke endnu men har så svært ved at bevare håbet!!

Anmeld Citér

9. december 2021

Joisene

babylykke skriver:

Hvordan går det for dig? Har du testet endnu?

Jeg har ikke endnu men har så svært ved at bevare håbet!!

Jeg er 3+5 i dag og testede her i formiddags. Helt negativ. Er så ked af det. Havde egentlig ikke forventet at det ville komme i første IUI-forsøg, men det er stadig en mavepuster nu her. Øv.

Anmeld Citér

16. december 2021

babylykke

Jeg fik en negativ test også Mega trist og nedslået.

Jeg har fået mens og vi tager pause denne måned og tager på ferie over nytår og har aftalt at starte IVF i stedet i januar med bedre chancer forhåbentlig baby 2022 i nytårsfortsætsønsker!!! Hvad gør i?

Anmeld Citér

22. december 2021

H. Salling

Profilbillede for H. Salling

Hvordan gik det med jer i denne tråd? 

Jeg er selv igennem IUI med min mand. Jeg synes det er så hårdt at bevare håbet...

Kh Helena

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.