Nr 2 IUI behandling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2021

Haab

Joisene skriver:

Haab: 

er det jeres første forsøg? Og hvor længe har det taget for dig at få æg på 19-20 mm? Hvor mange gange er du blevet scannet?  

vores problem er også at jeg har meget uregelmæssige cyklusser (PCOS). Min man har helt fin sædkvalitet.

Ja det er det

Æggene var den størrelse på cyklusdag 11, jeg havde taget clomid fra cyklusdag 3-8, 100 mg om dagen. Jeg er kun blevet scannet en enkelt gang i denne cyklus. 

Ja, så burde hjemmerul også kunne fungere for jer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2021

Haab

Komnubaby3 skriver:

Jer der har taget ovitrelle, har I haft nogle bivirkninger, og hvor hurtigt oplevede I dem?

Jeg tog ovitrelle torsdag morgen, og jeg har siden fredag haft meget murren, meget tydelig ægløsning, diarré et par gange, ondt i maven, og en smule kvalme. Slet ikke noget der er uudholdeligt

Anmeld Citér

14. november 2021

Komnubaby3

Haab skriver:

Jeg tog ovitrelle torsdag morgen, og jeg har siden fredag haft meget murren, meget tydelig ægløsning, diarré et par gange, ondt i maven, og en smule kvalme. Slet ikke noget der er uudholdeligt

Jeg tog den igår aftes og mærker pt ikke noget til den. Det undrer mig nemlig lidt, men måske det kommer

Anmeld Citér

14. november 2021

Tami

Profilbillede for Tami
Komnubaby3 skriver:

Jer der har taget ovitrelle, har I haft nogle bivirkninger, og hvor hurtigt oplevede I dem?

Jeg har fået de normale graviditetssymptomer når jeg har taget Ovitrelle. Det har været lidt forskelligt fra gang til gang, men de ømme bryster går igen og så har jeg kunnet teste “positiv” i op til 14 efter Ovitrellen - mega frustrerende 

Anmeld Citér

14. november 2021

Haab

Komnubaby3 skriver:

Jeg tog den igår aftes og mærker pt ikke noget til den. Det undrer mig nemlig lidt, men måske det kommer

Jeg mærkede også først til den omkring 34 timer efter jeg tog den, altså lige inden ægløsning Men jeg er ikke meget mærket af den indtil videre, og jeg er ellers meget overfølsom overfor medicin/hormoner

Anmeld Citér

14. november 2021

babylykke

Tak for alle svar! Håber det lykkes for os alle snart!! 

Jeg har som sagt kun været i gennem 1 medicineret runde ellers har det været hjemme. Jeg har fået taget blodprøver og der var ingen problemer, har regelmæssig cyklus undtagen jeg har haft lidt kort mellem ægløsning og menstruation så jeg fik progesteron den her omgang som ikke lykkedes. 

I fht follikelstørrelse så var min ene på 13 mm dag 10, var vokset til 20 mm dag 12 hvor jeg tog ovitrelle. Havde ingen bivirkninger. Testede den heller ikke ud, men fik en negativ tidlig test 12 dage efter inseminering.

Blev insemineret dag dag 14 uden at folliklen var sprunget endnu. Ca 36  timer efter ovitrelle men det sagde de var normalt.

Skal starte op på gonal f imorgen igen (det er den klinikken jeg går på foreslår)! 

Håber virkelig det lykkes den her gang... !!! Min mands sæd var kun 6 millioner sidst oprenset med god motilitet, det sagde de var okay for iui. 

Forresten har i prøvet akupunktur? Overvejer det.

Anmeld Citér

14. november 2021

Haab

babylykke skriver:

Tak for alle svar! Håber det lykkes for os alle snart!! 

Jeg har som sagt kun været i gennem 1 medicineret runde ellers har det været hjemme. Jeg har fået taget blodprøver og der var ingen problemer, har regelmæssig cyklus undtagen jeg har haft lidt kort mellem ægløsning og menstruation så jeg fik progesteron den her omgang som ikke lykkedes. 

I fht follikelstørrelse så var min ene på 13 mm dag 10, var vokset til 20 mm dag 12 hvor jeg tog ovitrelle. Havde ingen bivirkninger. Testede den heller ikke ud, men fik en negativ tidlig test 12 dage efter inseminering.

Blev insemineret dag dag 14 uden at folliklen var sprunget endnu. Ca 36  timer efter ovitrelle men det sagde de var normalt.

Skal starte op på gonal f imorgen igen (det er den klinikken jeg går på foreslår)! 

Håber virkelig det lykkes den her gang... !!! Min mands sæd var kun 6 millioner sidst oprenset med god motilitet, det sagde de var okay for iui. 

Forresten har i prøvet akupunktur? Overvejer det.

Krydser fingre for det lykkes for jer denne gang!

Jeg har ikke prøvet akupunktur, men jeg har selv overvejet zoneterapi, tænker at begge dele kun kan gavne

Anmeld Citér

15. november 2021

Komnubaby3

Er lige blevet insemineret. Der var kun nogle få sædceller til insemination. Vi er helt slået ud lige nu, og tror slet ikke på at det lykkedes med IUI.

Anmeld Citér

16. november 2021

babylykke

Komnubaby3 skriver:

Er lige blevet insemineret. Der var kun nogle få sædceller til insemination. Vi er helt slået ud lige nu, og tror slet ikke på at det lykkedes med IUI.

Åh det er jeg mega ked af Hvor mange var der?

I fht at der jo stadig er et håb: Det kan jo variere meget! Og der skal kun 1 til!

Anmeld Citér

16. november 2021

Komnubaby3

babylykke skriver:

Åh det er jeg mega ked af Hvor mange var der?

I fht at der jo stadig er et håb: Det kan jo variere meget! Og der skal kun 1 til!

Vi fik kun at vide at hun kunne finde et par bevægelige. Så jeg tror vi snakker om en håndfuld

Så chancen er stort set ikke eksisterende, desværre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.