Svær situation - gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ville afgjort beholde barnet. Har selv pco i svær grad, og ved en graviditet er næsten umulig på almindelig vis. For mig ville ønsket om at blive mor veje tungere end en kæreste. 
Forholdet er nyt, han kunne have beskyttet sig, ikke kun mod graviditet men også kønssygdomme. Mener altid mænd skal beskytte sig i et nyt forhold. 
Mænd må tage ansvar for deres egen beskyttelse, indtil man har lavet en gensidig aftale om dette. 
Jeg gider ikke have ondt af manden. Han må tage ansvar. 

Men det lyder lidt som om at hun muligvis har sagt til ham at hun ikke kan blive gravid og at han derfor ikke har behøvet at beskytte sig. Er det så stadig hans egen skyld? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Læser du stadig med TS? Og hvordan har du det? 

Anmeld Citér

15. november 2021

Hallopolina

Anonym skriver:

Men det lyder lidt som om at hun muligvis har sagt til ham at hun ikke kan blive gravid og at han derfor ikke har behøvet at beskytte sig. Er det så stadig hans egen skyld? 

Du gætter. Sådan læser jeg det ikke. Muligvis har hun slet ikke fortalt om sin pco. Det gør jeg ikke selv i starten af et forhold, da det er en smerte, jeg kun deler med mennesker, jeg kender rigtig godt. 

Anmeld Citér

15. november 2021

Anonym

Hallopolina skriver:

Du gætter. Sådan læser jeg det ikke. Muligvis har hun slet ikke fortalt om sin pco. Det gør jeg ikke selv i starten af et forhold, da det er en smerte, jeg kun deler med mennesker, jeg kender rigtig godt. 

Ja jeg gætter men det er fordi hun skriver at hun inden hun blev gravid ikke havde været på prævention i 3.5 år og i den tid ingen "uheld" havde haft. Så det ville give mening hvis hun har sagt til ham at det ikke var nødvendigt. 

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Læser du stadig med TS? Og hvordan har du det? 

Jeg læser med.

vi har talt længe og meget omkring det hele. Og er kommet frem til at beholde det. Vi gør det sammen heldigvis ����

Anmeld Citér

17. november 2021

Charl90

Anonym skriver:

Jeg læser med.

vi har talt længe og meget omkring det hele. Og er kommet frem til at beholde det. Vi gør det sammen heldigvis ����

Hvor dejligt man fortryder ikke de børn man får tillykke

Anmeld Citér

17. november 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg tror på det er den helt rigtige beslutning for jer  

STORT tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.