Sex - menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er blot nysgerrig .. en del skriver at I har sex nogle gange om ugen. Det har vi også undtagen de 5 dage jeg har menstruation.
Har I sex når I har menstruation? Og er det ikke noget forfærdeligt griseri . Har bare aldrig gjort det selv... 

Lige et spørgsmål?

hvordan har i sex i badet? - 

Min mand vilde så gerne 

men når vi prøver er det en umulig opgave jeg er lav han er høj

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2021

Charl90

Anonym skriver:

Lige et spørgsmål?

Min mand vilde så gerne 

Haha ja så lyder det svært/hårdt

Vi er lige høje...

Anmeld Citér

8. november 2021

fehår

Vi har tit sex, når jeg har menstruation. Det er rimelig meget business as usual, dog uden oralsex på mig  

Det foregår i sengen, på sofaen, hvor end vi ellers ville have sex, men med et håndklæde under. Jeg har håndklæder stashet væk i flere rum af huset af den grund Og så brusebad bagefter.

Anmeld Citér

8. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Lige et spørgsmål?

Min mand vilde så gerne 

Vi har også stor højdeforskel. Men bag fra fungerer fint og ellers tager han mig op ad væggen. 

Anmeld Citér

8. november 2021

Mb1992

Anonym skriver:

Jeg er blot nysgerrig .. en del skriver at I har sex nogle gange om ugen. Det har vi også undtagen de 5 dage jeg har menstruation.
Har I sex når I har menstruation? Og er det ikke noget forfærdeligt griseri . Har bare aldrig gjort det selv... 

Vi har sex under menstruation og det er sjældent der overhovedet er noget at se

Anmeld Citér

9. november 2021

Anonym

Ikke de første par dage. Men jeg tænker vildt meget på sex når jeg har menstruation. Hold nu op man. Giver gerne min mand bowljob. Ellers i badet. Vi er 185 og 170 for mig. 

Anmeld Citér

21. november 2021

Anonym

Vi har sex når der er mens. Enten har jeg en blød tampon eller natur svamp oppe. Håndklæde under har vi også gjort.

Ellers er det bare berøring og bj til ham. Sex i badet er forsøgt, men virker ikke rigtig. Jeg er 167, han er 196 og vores bad er en kabine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.