Sex - menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.577 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg er blot nysgerrig .. en del skriver at I har sex nogle gange om ugen. Det har vi også undtagen de 5 dage jeg har menstruation.
Har I sex når I har menstruation? Og er det ikke noget forfærdeligt griseri . Har bare aldrig gjort det selv... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er blot nysgerrig .. en del skriver at I har sex nogle gange om ugen. Det har vi også undtagen de 5 dage jeg har menstruation.
Har I sex når I har menstruation? Og er det ikke noget forfærdeligt griseri . Har bare aldrig gjort det selv... 

Ikke de første 2 dage hvor jeg blødte meget (har ikk menstruation mere efter jeg har fået spiral). Men på tredje dagen hvor det er stilnet af så ja, der foregår bare inder bruseren

Anmeld Citér

8. november 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Det har vi heller ikke. 
jeg synes det klamt og jeg ville aldrig kunne give mig helt hen og føle mig sexet. Heldigvis er min mand helt på mit hold

Anmeld Citér

8. november 2021

Anonym

Det har været lidt forskelligt. Min nuværende kæreste kan ikke, han synes det er et turn off. Men har gjort det med andre, og så har det været i badet. Men ikke når jeg har haft meget ondt eller kraftig mens, der har jeg ikke haft lyst.

Anmeld Citér

8. november 2021

Anonym

Jeg har altid haft meget milde menstruationer. Min x ville ikke rigtig have sex med mig, hvis jeg havde menstruation. Så der havde vi ikke sex. Men lige nu ser jeg en mand, som ikke er menstruations forskrækket- så længe jeg selv har lyst og overskud til det.

Men jeg har som sagt haft milde menstruationer og ikke styrt blødt Jeg kan godt lide det faktisk, da jeg har mere lyst og er mere følsom for berøring end normalt.

Anmeld Citér

8. november 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Nej det har vi ikke. Mere fordi jeg har ondt og synes det gør mere ondt. 
Men i vores “unge dage”(har været sammen i 14 år) havde vi sex i badet, når jeg havde menstruation. Vi kunne vel bare ikke vente de 5 dage jeg blødte. Nu kan vi godt
Men fx efter fødsel begge gange har vi begge haft lyst allerede kort tid efter. Det har været svært at vente. Hvilket vi jo har været nødt til. 

Anmeld Citér

8. november 2021

Anonym

Min mand elsker det fordi jeg er mere følsom. Altså jeg styrtbløder ikke og når jeg først er opstemt bløder jeg ikke så galt. De første to dage foregår det som oftest i badet, hvis vi har sex og jeg lige synes jeg orker det. Ellers er det bare et håndklæde under og så ud i bad bagefter. 

Anmeld Citér

8. november 2021

Anonym

Nej, aldrig.

Anmeld Citér

8. november 2021

Charl90

Kun på de sidste dage, hvis der lige er stemning for det og så foregår det bare i badetså vasker jeg mig lige inden...

Anmeld Citér

8. november 2021

Anonym

Jeg er ikke så meget for det -

men jeg er altid så liderlig når jeg har menstruation  så vi har gjort det et par gange - 

Men ikke noget jeg “tænder på”

har en veninde Hvor manden elsker at ha sex når hun har menstration

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.