Bedste flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2021

Anonym

Vi har haft Helly Hansen til vores den yngste. Han havde en i dagpleje og vi har lige købt en igen nu her, til børnehaven. Den har været virkelig fin og slidstærk og så har den holdt ham varm. Den har også er højt vandsøjletryk. Den er ikke skide smart og i flot design som fx mini a ture, mole osv. Men den har været virkelig god. Bedre end til vores andre børn som har haft både mini a ture, småfolk og Reima. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2021

BM2021

Didriksons, til store og små - det holder!!

Anmeld Citér

31. oktober 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Vi er glade for mikk-Line.

men reima, Lego-tech, Hummel er nok dem de fleste vil råde til

Anmeld Citér

31. oktober 2021

fehår

Jeg er lidt lun på Didriksons, men er meget i tvivl om størrelsen.

Min pige er omkring 109 cm i højden. Bør jeg så vælge 120? 

Anmeld Citér

1. november 2021

TLO

Den er svær, for Didrikson er store i str. Har du ikke mulighed for enten at prøve en eller bestille 2, og så returnere den str, du ikke skal bruge?

Selv har jeg købt str 110 til denne sæson, men vores søn var også kun 104 til sin 4 års us i august (og brugte str 100 sidste vinter) 

Anmeld Citér

1. november 2021

fehår

TLO skriver:

Den er svær, for Didrikson er store i str. Har du ikke mulighed for enten at prøve en eller bestille 2, og så returnere den str, du ikke skal bruge?

Selv har jeg købt str 110 til denne sæson, men vores søn var også kun 104 til sin 4 års us i august (og brugte str 100 sidste vinter) 

Jeg har købt to forskellige, en i 110 og en i 120 (de havde ikke samme model), og så ryger den ene retur

Min ældste er solidt bygget med store fødder og lange arme, så jeg er virkelig i tvivl om størrelse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.