Bedste flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.623 visninger
15 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2021

fehår

Jeg ved, det er subjektivt, men jeg håber på gode råd alligevel!

Ældsten er 4 år. I børnehaven er de ude meget af dagen året rundt. Hun har brug for en behagelig flyverdragt, der også er forholdsvis vandtæt. 

Førhen har vi altid købt brugt, men hun er ked af at være så meget ude, og jeg tror, en ny, varm flyverdragt vil hjælpe på motivation. 

Helst under/omkring 1000 kroner og skal kunne fåes i størrelse 116.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Vi har købt en fra Lego Wear i år, og den virker altså utrolig lækker, og nem for min datter at bevæge sig i. Noget mere blød i stoffet end den Mini A Ture hun havde sidste år, men stadig god vandtæthed og åndbarhed.

Anmeld Citér

30. oktober 2021

Pb18

Jeg er stor fan af Reima, syntes at de holder godt og har en god pasform 

Anmeld Citér

30. oktober 2021

Soonmom

Vores største problem er om det er slidstærkt.

Hummel er klart det bedste og mest slidstærke.

Vi er også glade for Didrikson, det holder næsten en hel sæson 

Reima holder ikke engang en halv sæson, lækkert dragt, men ikke specielt slidstærkt.

Vi har overvejer kattnakken, da vi er super glade for deres regntøj, men jeg vil ikke betale så mange penge for noget jeg ikke kender kvaliteten af og har endnu ikke set et barn i deres flyverdragter, så jeg kunne lure det

Anmeld Citér

30. oktober 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg synes Hummel laver de mest holdbare dragter, og vi har efterhånden prøvet en del mærker

Anmeld Citér

31. oktober 2021

Frizzy

Jeg ved, det er subjektivt, men jeg håber på gode råd alligevel!

Ældsten er 4 år. I børnehaven er de ude meget af dagen året rundt. Hun har brug for en behagelig flyverdragt, der også er forholdsvis vandtæt. 

Førhen har vi altid købt brugt, men hun er ked af at være så meget ude, og jeg tror, en ny, varm flyverdragt vil hjælpe på motivation. 

Helst under/omkring 1000 kroner og skal kunne fåes i størrelse 116.

Reima tec

Forstår ikke det med at en anden skriver de holder en halv sæson. Mine unger har brugt alle flyverdragter 1-2 sæsoner og de er nedarvet fra storebror til lillebror. Dvs 3-4 sæsoner. Efterfølgende har jeg solgt dem videre for 400kr i pæn stand. Men der er vist forskel på Alm og Reima tex.

Anmeld Citér

31. oktober 2021

TLO

Didrikson er valget her. Her er sønnikes str 100 gået videre til barn nr 3, og den holder altså stadig

Anmeld Citér

31. oktober 2021

AnoMor

Jeg køber altid northland professionel fra Sportsmaster. Koster 1000 kr, men er ofte på tilbud med 30% og er man medlem af Sportsmaster så yderligere 25% 

den er både varm, slidstærk og vind og vandtæt

Anmeld Citér

31. oktober 2021

Carina:-)

Molo er det bedste vi har haft - dyre , men tit kan man finde et godt tilbud. 

Anmeld Citér

31. oktober 2021

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Vi ender med Hummel hver eneste gang, og når vi har prøvet andre så holder de ikke. Mine børn slider dem meget ved samlingerne i benene, men ikke når det er Hummel, så kan de sagtens bruges 2 sæsoner og gå videre til næste barn.

Vi har altid haft 2 flyverdragter indtil de er færdige i BH, en primær og så en ekstra, den har som regel være købt brugt.

Vi har brugt Hummel i 10 år og altid været tilfreds.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.