Vil I tillade denne type undertøj til min alder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Hendes spørgsmål er lagt under “shopping, stil og skønhed”. Du kan bare nøjes med at være under graviditets emne, hvis du ikke er villig i at deltage i dette emne. Hun er vel ligeså velkommen som dig, når hun vil forhøre sig hos forældre, giver det fint mening at spørge på en baby side, hvor man må forvente der er voksne mennesker blandt.

Ro på. 15 år og en baby-side. Det skriger altså af troll. Dem har der altså været en del af i tidens løb

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2021

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Ro på. 15 år og en baby-side. Det skriger altså af troll. Dem har der altså været en del af i tidens løb

Jeg er rent faktisk 15 og ikke "troll". Jeg havde brug for voksenperspektiv fra andre reelle forældre ikke en af de der rådgivere, der altid er så politiske korrekte. Hvis du ikke har lyst til at svare mig, så kan du gå videre i stedet for at blande dig. Jeg har alt ret til at være herinde, selvom jeg ikke er myndig eller mor endnu. Det er jo valgfrit, om man vil svare mig. 

Anmeld Citér

21. oktober 2021

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Det har ikke så meget med det at gøre. Det første jeg tænkte på, da jeg så opslaget var "troll". Hvad får en ung pige på 15 år til, at gå ind på en side som omhandler graviditet og børn til, at spørge om blonde-undertøj

Jeg ville gerne finde ud af, om det var mine forældre eller mig, der var gal på den, og derfor gik jeg ind på en forældre-barnside for at stille et spørgsmål om forældre-børn. Måske vi kunne lade være med at bringe alder ind i det? Hvis jeg havde været 45 og spurgte om det samme, bare fra en mors perspektiv, ville du ikke sige noget til det. Du er velkommen til at gå videre til næste indlæg, hvis mit er for provokerende for dig, for du har vist ikke helt styr på definitionen for "troll". Lige nu minder du mest om "troll" Alle os andre har en fredelig debat, lad os venligst have det, tak

Anmeld Citér

21. oktober 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Jeg ville gerne finde ud af, om det var mine forældre eller mig, der var gal på den, og derfor gik jeg ind på en forældre-barnside for at stille et spørgsmål om forældre-børn. Måske vi kunne lade være med at bringe alder ind i det? Hvis jeg havde været 45 og spurgte om det samme, bare fra en mors perspektiv, ville du ikke sige noget til det. Du er velkommen til at gå videre til næste indlæg, hvis mit er for provokerende for dig, for du har vist ikke helt styr på definitionen for "troll". Lige nu minder du mest om "troll" Alle os andre har en fredelig debat, lad os venligst have det, tak

Du gemmer dig bag en anonym profil. Det gør jeg ikke. Du skriver heller ikke som en på 15 år. Men fred være med det. God dag

Anmeld Citér

21. oktober 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Det kan måske være svært at forstå, at deres lille pige er blevet stor/voksen. 
min datter er kun 8 og jeg kan ikke følge med

måske det er derfor de reagere? Jeg synes det er super smart dit nye undertøj - og jeg gik også i den slags OG g-streng da jeg var 15. 
er dine forældre meget gamle? Måske de ikke helt forstår hvordan moden er?  
Jeg prøver bare at forstå dem. For jeg er helt på din side her  

mange unge mennesker på 15 år har vel også sex? Ikke at jeg synes det måske er en god ide…. Men hvad ved jeg. 
dine forældre virker til, at leve i en anden tid…. 
kan du snakke fx med nogle voksne tæt på dig? Som kan hjælpe dig med, at tale med dine forældre? 

Anmeld Citér

21. oktober 2021

Anonym

Nogen vil nok mene at jeg generelt er lidt sippet når det kommer til undertøj. Men de trusser der, de kan på ingen måde støde mig. De er virkelig pæne og jeg ville på ingen måde modsætte mig hvis min datter på 16 ville gå i dem. 
Nu kender jeg hverken dig eller dine forældre, men kunne der ligge noget andet bag? Jeg tror ingen forældre forbyder noget bare for at genere deres børn, det bunder som regl i en eller anden (måske irrationel) bekymring 

Anmeld Citér

21. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa,

Jeg er 15(bliver 16 om 2 måneder), og jeg går i 1.g. Jeg har brug for lidt hjælp

Det er blevet tid til at opdatere mit undertøj, og jeg fik så lov af mine forældre til at bestille noget. Af en eller anden grund får de en kopi alle mine mails, så de fik ordrebekræftelsen. Hvad jeg havde bestilt var blondeundertøj men ingen g-strenge. Jeg har gået i blonde-bh'er i et godt stykke tid, men nu havde jeg også bestilt blondetrusser. Mine forældre flippede helt ud og råbte om, at det må man ikke gå i min alder... at det gik man kun i, hvis man var i 20'erne og skulle have sex. Jeg må ikke gå i g-strenge(ligesom alle mine venner må), men nu må jeg heller ikke have blondetrusser?? Mine venner går i g-strenge og blondeundertøj og har gjort det i lang tid, men det tror mine forældre ikke på. 

Jeg er en ung kvinde, og jeg har haft en kvindekrop, siden jeg var 13. Jeg kan ikke se, hvorfor de går så meget op i det? Og burde jeg ikke også være i den alder, hvor jeg selv styrer sådan noget?

Hvad gør I/ville gøre med jeres børn, og synes I, at det er fair, hvad mine forældre påtvinger mig? 

Hilsen mig.

P.S. Her er et billede af trusserne: Intimissimi - SWEET TEMPTATION - Trusser - orange - 720i - amber

Da jeg var i 14-15 års alderen gik vi i g-streng og blonde trusser. Ærligt blandede mine forælder sig ikke i det.

Jeg er nu selv mor til en 6 årig, når hun kommer i den alder hvor sådan noget undertøj bliver interessant, vil jeg med glæde tage hende med us og finde undertøj første gang så jeg er sikker på hun får den rette vejledning. Men derefter må hun selv finde ud af om jeg skal blandes ind i hendes undertøj køb eller ej  

Jeg må også indrømme at jeg en meget åben mor og ønsker i sidste ende bare at min datter føler hun kan være sig selv og snakke med mig om alt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.