Jeg er nu 22, og det er derfor ikke så længe siden jeg var de der 15/16år.
Mine forældre var fuldstændig ligeglade med hvilken slags undertøj jeg brugte. De gik lidt mere op i det tøj jeg havde på, altså hvilke signaler det sendte. Men de har aldrig givet mig forbud mod en bestemt slags tøj. De kommenterede hvis det var lige rigeligt vovet, men som sagt har jeg aldrig fået et forbud.
Min tanke, når det kommer til undertøjet, er lidt at der jo først skal åbnes for “pakken” før det får en betydning. Og når man alligevel åbner for ”pakken”, er valget om sex eller ej nok alligevel taget. Så altså, i mit hovede betyder undertøjet absolut ingenting, det er jo alligevel gemt af vejen
Man skal vel bare gå i det undertøj man finder behageligt, hvad end det så er g-streng, blonder eller sloggi trusser.
Når alt det her så er sagt, så tror jeg bare dine forældre vil passe på dig
Jeg er selv mor til en pige, og har en pige mere på vej, og man hører bare hver evig eneste søndag og/eller mandag om unge piger der har været udsat for det ene eller det andet ubehagelige.
Og så er det bare drøn frustrerende at være teenager, for man føler bare, at alle omkring en må 100 gange mere end man selv må.
Dog tror jeg at nogle unge mennesker bare gør som de synes og at nogle forældre måske heller ikke ved alt…derfor tror jeg, at man skal forsøge at lade være med at sammenligne, selvom det er svært!
Anmeld
Citér