Vil I tillade denne type undertøj til min alder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2021

Anonym

Få din egen e-mail, så de ikke kan se hvad du køber online  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2021

Kir

Jeg synes de har en lidt gammeldags holdning til tingene. Som en anden skriver, så kan man jo sagtens have flot undertøj for sin egen skyld. Og man kan også sagtens have sex selvom man går med "mormor-trusser".

Jeg er ikke helt enig i, at så længe du bor hjemme så bestemmer dine forældre. Jeg synes for det første at du er så gammel at de ikke skal blande sig i det tøj du går i. For det andet så ville det nok være mere konstruktivt hvis de prøvede at have en dialog med dig om det i stedet for at nedsætte forbud.

Jeg ved ikke helt om jeg kan rådgive dig, jeg havde selv strenge forældre, og det eneste de opnåede var, at der var mange ting jeg ikke fortalte dem og mange gange de ikke vidste hvor jeg var og med hvem. Og jeg har haft mange kæmpe skænderier med dem fordi jeg ikke ville lade dem bestemme. Og det var super hårdt. 

Anmeld Citér

18. oktober 2021

Charl90

Det var da en umoden reaktion fra dine forældre. Jeg var godt nok blevet ked af det, hvis jeg som 16 årig var blevet kritiseret for mit tøjvalg af mine forældre på den måde.

Jeg synes det er et rigtigt fint valg af undertøj og helt passende til din alder. 

Dine forældre skal blande sig uden om det. Så længe du har tøj ud over dit undertøj, så kan jeg virkelig ikke se udfordringen.

Jeg husker da jeg var på din alder (nu 30år) at der var en periode hvor der var en trend med at have synlig g-streng på. Altså lavtaljet eller hvid nederdel/jeans og så en sort g-streng trukket helt op af ryggen. Det var upassende og det gjorde mange af mine jævnaldrende også. Det du har valgt er helt uskyldigt og pænt/stilet.

Kan du ikke tage en snak med din mor på tomandshånd. Hun har vist glemt hvordan det er at gå fra pige til kvinde og at du for længst er begyndt på den rejse...

Anmeld Citér

18. oktober 2021

Baby.mamma

Kan ikke se problemet, og fik selv lov til at gå med g-streng som 12-13 årig. Jeg spurgte om lov fordi alle de andre gjorde. 

Anmeld Citér

18. oktober 2021

Frizzy

Wow... vis dem svarene herind.

De er da så gammeldags i deres mindset. Det er flotte trusser og ikke sexagtige eller billige. Ærgelig tilgang til en ung pige/kvinde.

Du skal da ikke acceptere af se kan se alle dine mails? 

Anmeld Citér

18. oktober 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hejsa,

Jeg er 15(bliver 16 om 2 måneder), og jeg går i 1.g. Jeg har brug for lidt hjælp

Det er blevet tid til at opdatere mit undertøj, og jeg fik så lov af mine forældre til at bestille noget. Af en eller anden grund får de en kopi alle mine mails, så de fik ordrebekræftelsen. Hvad jeg havde bestilt var blondeundertøj men ingen g-strenge. Jeg har gået i blonde-bh'er i et godt stykke tid, men nu havde jeg også bestilt blondetrusser. Mine forældre flippede helt ud og råbte om, at det må man ikke gå i min alder... at det gik man kun i, hvis man var i 20'erne og skulle have sex. Jeg må ikke gå i g-strenge(ligesom alle mine venner må), men nu må jeg heller ikke have blondetrusser?? Mine venner går i g-strenge og blondeundertøj og har gjort det i lang tid, men det tror mine forældre ikke på. 

Jeg er en ung kvinde, og jeg har haft en kvindekrop, siden jeg var 13. Jeg kan ikke se, hvorfor de går så meget op i det? Og burde jeg ikke også være i den alder, hvor jeg selv styrer sådan noget?

Hvad gør I/ville gøre med jeres børn, og synes I, at det er fair, hvad mine forældre påtvinger mig? 

Hilsen mig.

P.S. Her er et billede af trusserne: Intimissimi - SWEET TEMPTATION - Trusser - orange - 720i - amber

Ja. Det ser jeg intet problem i

Anmeld Citér

19. oktober 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mor11 skriver:

Jeg tænker ikke ts ville få et voksen forældre-perspektiv på sin undren over forældrene, ved at spørge andre teenagere  

TS, jeg synes det er så fint, hvad du har bestilt. Også til din alder. 

Nej, det kan du selvfølgelig have ret i. Men at være inde i denne her gruppe giver heller ingen mening. 

Der er masser af andre gruppe man kan spørge i og få et voksenperspektiv f.eks. er der girltalk som hjælper rigtig mange unge piger med mange spørgsmål om livet

Anmeld Citér

19. oktober 2021

Anonym

MoarHvidovre skriver:

Nej, det kan du selvfølgelig have ret i. Men at være inde i denne her gruppe giver heller ingen mening. 

Der er masser af andre gruppe man kan spørge i og få et voksenperspektiv f.eks. er der girltalk som hjælper rigtig mange unge piger med mange spørgsmål om livet

Hvis du ikke har lyst til at svare, kan du jo bare scrolle videre til næste debatemne.

Jeg synes for øvrigt, at det er en helt fin side at stille spørgsmålet. Men der er da også andre muligheder.

Anmeld Citér

19. oktober 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Hvis du ikke har lyst til at svare, kan du jo bare scrolle videre til næste debatemne.

Jeg synes for øvrigt, at det er en helt fin side at stille spørgsmålet. Men der er da også andre muligheder.

Det har ikke så meget med det at gøre. Det første jeg tænkte på, da jeg så opslaget var "troll". Hvad får en ung pige på 15 år til, at gå ind på en side som omhandler graviditet og børn til, at spørge om blonde-undertøj

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Anonym

MoarHvidovre skriver:

Det har ikke så meget med det at gøre. Det første jeg tænkte på, da jeg så opslaget var "troll". Hvad får en ung pige på 15 år til, at gå ind på en side som omhandler graviditet og børn til, at spørge om blonde-undertøj

Hendes spørgsmål er lagt under “shopping, stil og skønhed”. Du kan bare nøjes med at være under graviditets emne, hvis du ikke er villig i at deltage i dette emne. Hun er vel ligeså velkommen som dig, når hun vil forhøre sig hos forældre, giver det fint mening at spørge på en baby side, hvor man må forvente der er voksne mennesker blandt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.