Hører ikke efter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2021

Anonym trådstarter

Ikke for at dunke dig oven i hovedet, men går du vitterligt og er ked af det over, at din datter blev ked af over at skulle tage en jakke på ?. Må din datter på aldrig blive ked af det ( eller sur over at hun skal gøre noget bestemt) 

Nej jeg tror du misforstod mig. Ellers havde jeg ikke skrevet det tydeligt nok.  Jeg er ked af at skulle holde hende fast for at give tøjet på. Og selvfølgelig må hun gerne blive ked af det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Nej jeg tror du misforstod mig. Ellers havde jeg ikke skrevet det tydeligt nok.  Jeg er ked af at skulle holde hende fast for at give tøjet på. Og selvfølgelig må hun gerne blive ked af det. 

Men hvorfor trykker det dig at hun blev ked af det? (tænker måske det er det den anden mener) hun skal jo have den jakke på.. Spurgte du hende hvorfor hun blev ked af at have den på?

Tænker ikke du har holdt hende hårdt fast.. 

Anmeld Citér

17. september 2021

B&J

Anonym skriver:

Nej tænker heller ikke hun har taget skade… Er enig i, at  nogle ting bare ikke er til forhandling hos de små.

Jamen heller ikke når de bliver større hvis der er nåede de skal jamen sådan er det bare. 

Anmeld Citér

13. oktober 2021

Anonym

Min datter har næsten samme alder og shit mand, jeg glæder mig ikke til at hun bliver teenager. Nåh men, vi står ekstra tidligt op for at være sikre på at have plads til at sige tingene MANGE gange og så har jeg endelig knækket jakke-koden: vi gør ting om kap herhjemme. Så når hun skal have jakke på og ikke gider, siger jeg: " na na na naaa na, jeg får først jakke på. Jeg kommer føøørsrt". Og så skal jeg hilse at sige, at hun får den på ���� Nåh, måske det ikke virker hos dig. Men det har hjulpet her. Måske det kan hjælpe andre også ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.