Kære jer der læser med
Jeg er en kvinde på 30år, der bor sammen med min kæreste på 35 år igennem 3år.I oktober sidste år (snart et år siden) spurgte jeg, om ikke vi skulle gå igang med projekt baby. Hertil svarede han, at det syntes han snart at vi skulle, men at han ikke var helt klar endnu. Jeg har efterfølgende med ca. 2 måneders mellemrum spurgt om det var nu vi skulle starte projekt baby. Hans svar er hver gang, at han ikke er klar endnu. Det skal lige siges at vi begge er i fast arbejde og boligsituationen er ligeledes på plads. Jeg har forsøgt at spørge om hvorfor han ikke er klar, hvad der skal til osv. hertil er svarede blot, at han ikke ved hvornår han bliver klar, men at han gerne vil have børn med mig på et tidspunkt, men at han ikke ved hvornår. Hvorefter han snakker uden om.
Jeg har forsøgt at nævne vores alder og at det langt fra er sikkert, at man bliver gravid med det samme man beslutter sig at starte. Jeg kan mærke, at det de sidste par måneder har fyldt mere og mere jeg tænker på det hver eneste dag og begynder at trække mig en smule fra parforholdet, bla. fordi jeg har en tvivl om, om han nogensinde bliver klar.
Udover vi ikke er samme sted i forhold til pb, så har vi et rigtig godt forhold og elsker hinanden meget højt. Men jeg er i tvivl om, hvor længe jeg vil vente, ønsker ikke at vente forgæves.
Håber I kan komme med nogle opløftende kommentarer, som måske kan hjælpe lidt på håber og humøret!
De kærligste hilsner en frustreret skruk kvinde!
Anmeld
Citér