Men af hvad?
Min kæreste er bekymret….
1. Jeg føler mig meget hurtig stresset. Hvis der er mange små ting som jeg skal bliver jeg stresset.
2. Hvis jeg får modgang af kæresten, eller vi er inde i en dårlig periode hvilket vi er tit så føler jeg mig trist og har kun lyst til at ligge i sengen. Melder mig syg på arbejde, for kan ikke overskue noget.
3. Jeg kan blive hurtig irritabel, sur og vred på små ting.
4. Jeg har ingen rygrad. Jeg vil en masse ting, men ved ikke hvordan jeg skal bære mig ad eller hvor jeg skal starte henne. Jeg lyver for mig selv og finder på en masse undskyldninger.
5. Jeg føler mig som en fiasko og dårlig mor til tider 
6. Jeg har lavt selvværd og selvtillid
7. Jeg vil have kontrol med alt
8. Jeg er ikke god til spontanitet, men kan godt lide at planlægge.
9. Jeg har det bedst når hverdagen kører på rutine og andet er i rutine. F.eks hver søndag handler jeg stort ind, hveranden søndag skiftes sengetøj osv. At ting jeg skal have gjort på en måde er pakket ind i kasser.
10. Jeg har det bedst med at jeg siger til mig selv at på onsdag når jeg har fri der støvsuger jeg. Og det er uanset om det trænger eller ej, så skal der støvsuges. Jeg kan godt kigge på gulvtæppet og tænke det trænger, men fordi det ikke er onsdag endnu, så støvsuger jeg ikke.
11. Andre dage er jeg fuld af overskud, og så kan jeg godt bryde mit eget lille mønster med f.eks rengøring.
12. Lister…jeg elsker lister og har lavet lister over alt.
13. Jeg er pessimist og meget negativ anlagt.
14. Jeg bliver flov/pinlig berørt når jeg siger jeg elsker dig/jer til vores børn når kæresten eller andre hører det. Det er crazy, jeg ved det!!
Min kæreste har sagt følgende:
- Gå nogle ture, og få frisk luft samt luft til hjernen.
- Lad vær med at kigge på Facebook og Instagram, samt nyheder hvor ens humør kan blive påvirket. Ihvertfald i en begrænset tid dagligt.
- Spis sundere.
- Lyt til lydbøger og læg dig og slap af.
Det er mange gode råd han kommer med, men problemet er bare at jeg ikke lytter til ham. Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal bære mig ad?? Det lyder tåbeligt jeg ved det…
Jeg ved godt, at I ikke er psykologer og læger osv. Men måske nogle herinde har oplevet ligende som mig og har nogle gode råd, for jeg vil virkelig gerne være en bedre udgave af mig selv