30. gang er ikke lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

tb

Tjuhl skriver:

jeg må indrømme, at jeres indlæg vedr. IVF virkelig har fået os til at tænke, at måske er det bare NU. vi havde lige en snak om det imorges, men vi er begge to lidt skræmte. men samtidig, så vil vi jo også bare så gerne have det sker!

vi blev så enige om, at jeg skulle ringe til klinikken og høre hvordan og hvorledes, for hvis vi skal strate i IVF, skal samtalen jo lige i denne uge. de har så tlf svarer på begge deres telefoner, hvilket ikke tyder godt, syntes jeg (de sagde i sommers, at de led af personalemangel, og vi kunne fx ikke komme i behandling i august pga af det). men nu har jeg lagt en besked på tlf svarern for tilmeldinger og forklaret vores sag og at vi gerne vil videre. måske. uuuh! ret stort! meget nervepirrende!!

men egentlig er det også rart at tage beslutningen!!

ej hvor dejligt at i har taget beslutningen.. får da helt en lille tåre i øjet.. men er os fuldstændig hormonpåvirket, så det skal du ikke tage dig af  kan godt følge i er skræmte, men husk på at de jo kun vil jer det bedste.. og i kan aldrig spørge for meget, hvis der er noget i ikke helt forstår eller noget i gerne vil have forklaret noget mere.. går i på privat klinik eller sygehus???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

og så har jeg først set det her indlæg nu.... søde Trine... jeg glæder mig til at du bliver gravid! jeg har svært ved at finde et par son har kæmpet hårdere end du og Søren... i fortjener det SÅ meget! og jeg krydser fingre for jer!

Anmeld

28. oktober 2009

susie78

Tjuhl skriver:

må vi konstatere... jeg er netop begyndt at bløde

hej thjul .

læste lige dit indlæg og vil sige jeg ved alt om hvad du sikkert er i gennem . Jeg er 30 år og har selv været i behandling , både på sygehus og på klinik , og der skulle gå hele 8 år og en masse depressioner og nederlag inden jeg blev gravid og fik en dejlig datter . Jeg har efterfølgende fået en datter mere ved hjælp af insemination og nu er jeg blevet gravid på naturligvis efter 11 lange år :-) ...bare lige for at gi lidt mod på at det godt kan lykkedes , selv om man tit er ved at bræk.. sig over folks velmenende gode råd når man selv står i en håbløs situation .

Har du prøvet alternativ behandling ? som akupunktur eller zoneterapi ? jeg er sikker på det hjalp mig .

Håber du har mod på at prøve igen , for det skal nok lykkedes .Tanker herfra :-)

Anmeld

28. oktober 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

søren, den evige pessimist, er helt vildt god til at holde humøret oppe. når jeg sidder og hyler, siger han "jeg ved godt du ikke vil høre det, men det skal nok gå og vi skal nok få et barn!" og når jeg siger, at jeg fandme ikke vil mere, så siger han "det er for tidligt at give op!". så han er ikke fed up på den måde, men han syntes ikke det er sjovt at se mig så ked af det, og jeg tror også han syntes det er barskt at se mig gå igennem behandlingerne. men han er en enorm støtte. han har fx været med til hver eneste lille undersøgelse, samtale, blodprøve osv på klinikken

Du er heldig at du har ham  Det er så vigtigt, at vi i svære perioder af vores liv, kan søge støtte hos hinanden...også selvom han har det ligeså hårdt som dig.

Det her er så uretfærdigt, men  jeg ved at det vil lykkes jer at få børn  Det skal det bare, BASTA!

Anmeld

28. oktober 2009

oo

tb skriver:

ej hvor dejligt at i har taget beslutningen.. får da helt en lille tåre i øjet.. men er os fuldstændig hormonpåvirket, så det skal du ikke tage dig af  kan godt følge i er skræmte, men husk på at de jo kun vil jer det bedste.. og i kan aldrig spørge for meget, hvis der er noget i ikke helt forstår eller noget i gerne vil have forklaret noget mere.. går i på privat klinik eller sygehus???

vi er på sygehus, på OUH

nu har jeg talt med klinikken og vi skal til samtale den 30. november, så der er lidt tid at forberede spørgsmål i og så tror jeg vi starter igen til februar eller deromkring!

Anmeld

28. oktober 2009

oo

ka-ri-na skriver:

og så har jeg først set det her indlæg nu.... søde Trine... jeg glæder mig til at du bliver gravid! jeg har svært ved at finde et par son har kæmpet hårdere end du og Søren... i fortjener det SÅ meget! og jeg krydser fingre for jer!

tak søde du!

Anmeld

28. oktober 2009

oo

susie78 skriver:

hej thjul .

læste lige dit indlæg og vil sige jeg ved alt om hvad du sikkert er i gennem . Jeg er 30 år og har selv været i behandling , både på sygehus og på klinik , og der skulle gå hele 8 år og en masse depressioner og nederlag inden jeg blev gravid og fik en dejlig datter . Jeg har efterfølgende fået en datter mere ved hjælp af insemination og nu er jeg blevet gravid på naturligvis efter 11 lange år :-) ...bare lige for at gi lidt mod på at det godt kan lykkedes , selv om man tit er ved at bræk.. sig over folks velmenende gode råd når man selv står i en håbløs situation .

Har du prøvet alternativ behandling ? som akupunktur eller zoneterapi ? jeg er sikker på det hjalp mig .

Håber du har mod på at prøve igen , for det skal nok lykkedes .Tanker herfra :-)

puha! 11 år! men det er jo, trods alt, en lykkelig historie, om dem gider jeg rigtig godt at høre jeg forsøgte at låne en bog da vi først startede i IUI, men den var simpelthen så frygtelig deprimerende, den handlede udelukkende om par hvor det ikke lykkedes og som hele tiden mistede deres børn, så den afleverede jeg igen

nej, jeg har ikke prøvet alternativ behandling, for at være helt ærlig, så er finanserne simpelthen ikke til det. desværre.

Anmeld

28. oktober 2009

tb

Tjuhl skriver:

vi er på sygehus, på OUH

nu har jeg talt med klinikken og vi skal til samtale den 30. november, så der er lidt tid at forberede spørgsmål i og så tror jeg vi starter igen til februar eller deromkring!

ej, det lyder bare vildt lækkert!!!  bare det at man har en dato, det synes jeg betyder så meget. det gjorde det i hvert fald for mig.. glæder mig til at høre hvordan det hele kommer til at gå..

knus

Anmeld

28. oktober 2009

oo

tb skriver:

ej, det lyder bare vildt lækkert!!!  bare det at man har en dato, det synes jeg betyder så meget. det gjorde det i hvert fald for mig.. glæder mig til at høre hvordan det hele kommer til at gå..

knus

ja, jeg har det også sådan helt PUHA! så er det der, og så kan man bruge sin tid på noget andet indtil da

Anmeld

29. oktober 2009

LISBETH:-)

Hej,

Øv hvor er det bare deprimerende læsning. Det er slet ikke fair at det bare ikke vil lykkedes. Jeg håber af hele mit  at det snart vil lykkedes for jer.

Mange tanker

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.