susie78 skriver:
hej thjul .
læste lige dit indlæg og vil sige jeg ved alt om hvad du sikkert er i gennem . Jeg er 30 år og har selv været i behandling , både på sygehus og på klinik , og der skulle gå hele 8 år og en masse depressioner og nederlag inden jeg blev gravid og fik en dejlig datter . Jeg har efterfølgende fået en datter mere ved hjælp af insemination og nu er jeg blevet gravid på naturligvis efter 11 lange år :-) ...bare lige for at gi lidt mod på at det godt kan lykkedes , selv om man tit er ved at bræk.. sig over folks velmenende gode råd når man selv står i en håbløs situation .
Har du prøvet alternativ behandling ? som akupunktur eller zoneterapi ? jeg er sikker på det hjalp mig .
Håber du har mod på at prøve igen , for det skal nok lykkedes .Tanker herfra :-)
puha! 11 år! men det er jo, trods alt, en lykkelig historie, om dem gider jeg rigtig godt at høre
jeg forsøgte at låne en bog da vi først startede i IUI, men den var simpelthen så frygtelig deprimerende, den handlede udelukkende om par hvor det ikke lykkedes og som hele tiden mistede deres børn, så den afleverede jeg igen 
nej, jeg har ikke prøvet alternativ behandling, for at være helt ærlig, så er finanserne simpelthen ikke til det. desværre.
Anmeld