30. gang er ikke lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.147 visninger
49 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

oo

må vi konstatere... jeg er netop begyndt at bløde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ai for helvede søde!!! Det er jeg sku ked af at høre.

Hvad var det du var igennem dennegang?

Anmeld

27. oktober 2009

LauraLW

Øv Tjuhl! Det er jeg ked af at høre! - Der er jo desværre ikke så meget at skrive, du har sikkert hørt det hele før :-( Men hvad er planen så? kan man fortsætte eller skal i igang med noget andet? Forståeligt hvis du ikke orker at svare.

Mange knus herfra

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

må vi konstatere... jeg er netop begyndt at bløde

Jamen for >%¤/#@=& da også!!! Det gør mig så ondt, Trine

Er virkeligt ked af det på jeres vegne og sender det største til jer begge!

Dorthe

Anmeld

27. oktober 2009

FrkT

Århhhh

Anmeld

27. oktober 2009

oo

Zafir skriver:

Ai for helvede søde!!! Det er jeg sku ked af at høre.

Hvad var det du var igennem dennegang?

5. IUI forsøg.

vi har fået tilbudt at få 6 IUI forsøg før vi skal til samtale om IVF, men lige nu kan jeg overhovedet ikke overskue at skulle fortsætte det her cirkus. jeg ved godt det er det hele værd når det lykkes og bla bla bla, men jeg har bare lyst til at stoppe nu og komme videre med livet. det går ud over alt

Anmeld

27. oktober 2009

N&J

Det er jeg ked af Trine..  og det kan ikke bare være en eftervirkning, syntes der er mange incl. mig selv der fik mens det første mdr. efter at vi var gravide.. alligevel.. men altså det syntes jeg virkelig er noget rigtig møj.. på jysk..

Anmeld

27. oktober 2009

oo

NikitasMoar skriver:

Det er jeg ked af Trine..  og det kan ikke bare være en eftervirkning, syntes der er mange incl. mig selv der fik mens det første mdr. efter at vi var gravide.. alligevel.. men altså det syntes jeg virkelig er noget rigtig møj.. på jysk..

det kan det vel i teorien godt, men jeg skal have min mens mellem igår og imorgen, så jeg er sikker på det "bare" er den

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

5. IUI forsøg.

vi har fået tilbudt at få 6 IUI forsøg før vi skal til samtale om IVF, men lige nu kan jeg overhovedet ikke overskue at skulle fortsætte det her cirkus. jeg ved godt det er det hele værd når det lykkes og bla bla bla, men jeg har bare lyst til at stoppe nu og komme videre med livet. det går ud over alt

Det forstår jeg godt. Det er fuldstændig umenneskeligt.

Jeg så på min faster og onkel i sin tid og det tog dem 8 og xx forsøg på alt muligt... De gav op og hun blev på mirakuløsvis gravid naturligt efterfølgende!!!

KEEP UP HOPE!!!- Ved det er svært!!!

Anmeld

27. oktober 2009

christina2412

Det gør mig bare så ondt at høre.

du får et kæmpe af mig.

christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.