heaven skriver:
Hej igen
jo, man bruger det ved meget lav sædkvalitet - men om det KUN er ved det, ved jeg ikke?? - men jeg tænker bare at der ikke ville ske noget ved at spørge lægerne, og forklare dem det psykiske aspekt ved det i gennemgår nu?? Men selvfølgelig, - når der ikk er noget med nogen af jer, så er ivf nok første skridt.... egentlig er forskellen på ivf og icsi "bare" processen i lab.... Selve behandlingen med hormoner og ægudtagningen osv er den samme. Du lavede selv et IVF-indlæg for noget tid siden, hvor en Brams forklarede forløbe rigtig flot, så det er der ingen grund til at gentage...jeg synes i hvert fald at i skal nævne, at det er svært at blive ved, med det i er ved nu.... Det gør så ondt - ved det godt
og søde dig - jeg synes KLART at i skal vente til efter jul og nytår, psyke og graviditet hænger SÅ meget sammen. Tag en pause, de få mdr betyder ingenting... lad din krop få lidt ro, og nyd din mand her i julen.... det skal nok komme, vi er så mange der krydser for jer... og husk på - når du først har været gravid, så siger de kloge at chancerne er større.... men det ved jeg godt du ikke kan bruge lige i dag....
Spørg endelig hvis det er, jeg er som en åben bog omkring dette emne.
Jannie
tusind tak
det er jo det der er så skide godt ved baby.dk, der er så mange lykkelige historier herinde vedr. behandling, og I er allesammen så åbne omkring det.
ja, vi har netop aftalt, at vi tager den sidste runde IUI i november, både for ligesom at gøre noget og så fordi min medicin regning starter forfra til december
, og så har jeg meldt ud, at jeg tidligst vil i behandling igen i februar, og det er Søren helt med på. Ja, han syntes jo, at det er mig der bestemmer hvornår og sådan, fordi det er mig der skal igennem selve behandlingen, men når jeg siger, at NU vil jeg ikke mere, så er han rigtig fin til at sige, at det er for tidligt at give op. 
Anmeld