Vaginisme!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har haft vaganisme (har det stadig til tider) og har været i fertilitetsbehandling. Vi prøvede næsten 3 år på måden du beskriver, og jeg blev ikke gravid. 
Jeg har været ved utallige psykologer, og det hjalp intet. Flere af dem konkluderede, at det måtte være er tidligt traume som helt lille, som kroppen husker. 

Vi kunne godt have sex, men det tog lang tid at for min kæreste at komme helt ind. Det var rigtig svært da vi skulle i fertilitetsbehandling, men jeg blev opfordret til at opsøge en sexolog. Her fik jeg nogle fysiske øvelser og så skulle jeg øve eksponering sammen med min kæreste. Eksponeringen gik ud på at han skulle indføre forskellige størrelser dildoer mens jeg trak vejret dybt. 
Udover sexologen var jeg ved en kropsterapeut og jeg fik hypnose. 

Vi har fået 3 børn på de sidste 3 år. 

Er rigtig glad for, at det endelig lykkedes jer! Og hele 3 børn? Hvor er det fantastisk! Stort tillykke

Jeg synes, det er en rigtig lang og hård kamp.. Jeg ville ønske, at jeg bare kunne hygge med manden uden problemer, men sådan skal det åbenbart ikke være for alle… 

Min fysioterapeut mente, at det sagtens kunne være fordi, at jeg har reddet hele mit liv på hest, så derfor var jeg vandt til at spænde bækkenbundsmusklerne.. Men I really don’t know  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Er rigtig glad for, at det endelig lykkedes jer! Og hele 3 børn? Hvor er det fantastisk! Stort tillykke

Jeg synes, det er en rigtig lang og hård kamp.. Jeg ville ønske, at jeg bare kunne hygge med manden uden problemer, men sådan skal det åbenbart ikke være for alle… 

Min fysioterapeut mente, at det sagtens kunne være fordi, at jeg har reddet hele mit liv på hest, så derfor var jeg vandt til at spænde bækkenbundsmusklerne.. Men I really don’t know  

Vi fik tvillinger anden gang. 

Vi opgav at finde årsagen og fokuserede mere på hvordan vi fik det løst. 

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi fik tvillinger anden gang. 

Vi opgav at finde årsagen og fokuserede mere på hvordan vi fik det løst. 

Måske jeg burde gøre det samme? 
Kan være at denne her stress, den gør ting værre, end den gavner?

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Måske jeg burde gøre det samme? 
Kan være at denne her stress, den gør ting værre, end den gavner?

Jeg tror ikke du kan få svaret her på siden. Men hvis jeg var dig ville jeg da afprøve nogle andre ting. For mig er jeg sikker på eksponeringsøvelserne gjorde udsalget, men det var hårdt arbejde og tog tid

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror ikke du kan få svaret her på siden. Men hvis jeg var dig ville jeg da afprøve nogle andre ting. For mig er jeg sikker på eksponeringsøvelserne gjorde udsalget, men det var hårdt arbejde og tog tid

Nej, det kan jeg nok ikke… Men kunne være, at jeg kunne blive inspireret til nogle alternativer

Anmeld Citér

22. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan kan du styre om, han kommer længere ind eller ej? Altså, hver gang jeg beslutter mig for at prøve missionæren, så bliver jeg mega angst, fordi jeg kan mærke, at jeg mister kontrollen… Så hvordan kan du styre, at han ikke ryger længere ind? Og føles det ikke ubehageligt, når han kun er så “lidt” inde? Det må føles som om, at han er ved at ryge ud, eller?

I starten kunne jeg slet ikke klare tanken men med tiden er jeg ved at vænne mig til det. Det er som om han støder ind i en “væg” og kan ikke komme mere ind. Så det er ikke sådan at han presser for jeg advarer ham også, det har stået på i 2 år nu.

han kommer ca 4 cm ind og glidecreme hjælper virkelig. Men jeg skal have købt den slags som vidst er anbefalet hvis man ønsker at blive gravid. 
han kommer mens han er inde også bliver jeg liggende ca 20-30 min efterfølgende med en pude under mig

kan han komme i dig? Tænker det er det vigtigste også kan du også blive liggende med en pude under dig

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

I starten kunne jeg slet ikke klare tanken men med tiden er jeg ved at vænne mig til det. Det er som om han støder ind i en “væg” og kan ikke komme mere ind. Så det er ikke sådan at han presser for jeg advarer ham også, det har stået på i 2 år nu.

han kommer ca 4 cm ind og glidecreme hjælper virkelig. Men jeg skal have købt den slags som vidst er anbefalet hvis man ønsker at blive gravid. 
han kommer mens han er inde også bliver jeg liggende ca 20-30 min efterfølgende med en pude under mig

kan han komme i dig? Tænker det er det vigtigste også kan du også blive liggende med en pude under dig

Okay… Vores situationer minder meget om hinanden .. 

Hvilken glidecreme er det for en? Den har jeg ikke hørt om før

Han kan kun komme inde i mig, når jeg sidder på ham (ridestilling), men jeg har aldrig som i aldrig nydt noget som helst. Det er forbundet med smerter, dog aftager smerterne sig, jo længere tid der går…

Men du skal være glad for, at du i det mindste kan få et par centimeter ind - her afviser jeg alt der kommer i nærheden af mig, hvis ikke jeg selv har kontrollen .

Anmeld Citér

5. november 2021

Kayla

Anonym skriver:

Er du blevet gravid på denne måde?

jeg er helt i lignende situation .. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.