Vaginisme!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.216 visninger
27 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. august 2021

Anonym trådstarter

Hvad skal jeg stille op med mig selv? Jeg har altid lidt af vaginisme og har ISÆR svært ved missionærstillingen. Jeg føler, når jeg spreder mine ben, så trækker bækkenbundsmusklerne sig sammen og derved blokerer for indgangen… Når jeg står op eller i “ridestilling”, så er der intet, der blokerer. Det er sk*de trættende, og jeg vil gerne blive gravid. 
Kan man egentlig blive gravid i ridestillingen? Jeg føler at tyngdekraften hiver al sæden ud, men ved missionæren bliver sæden ‘inde’, hvis det giver mening? 
Og tilbage til min frustration… hvad hulen gør jeg ved mit problem? Har btw. også haft problemer ved gynækologen, da jeg simpelthen HADER(!) den stilling… Det er et helvede hver gang! 
Jeg har fået anbefalet dilatorsæt, som jeg har købt, men det hjælper ik en fløjtende … . Jeg kan også mærke på manden, at det keder ham, da det kun er en stilling, der virker på mig, og det gør mig oprigtigt ked af, at vi ikke bare kan have det hyggeligt uden at tænke smerterne ind i akten.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2021

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Jegænker har du prøvet at snakke med en Psykolog?

Eller en sexolog?

Måske ka. De hjælper dig.

Men altså tænker man også kan blev gravid ved at ride og andre stillinger 

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym

Det med din mand keder sig. Så er der meget andet.

Blowjob.

Handjob.

Måske en idé at spørger ham hvad han kunne tænke sig. Også se om du har lyst til det eller gør det merer noget som du har lyst til.

Fx. Hvis han siger Blowjob. Betyder det ikke du også skal sluge Hans sperm. Hvis det er noget du ikke vil. 

Anmeld Citér

21. august 2021

fehår

Du kan sagtens blive gravid, mens du er øverst og rider ham. Bare giv den gas.

Hvad med doggystyle, fungerer det for dig? Eller på siden? Der er så mange muligheder, og hvis din mands eneste eget alternativ til cowgirl er missionærstillingen, så er han da også selv lidt kedelig. 

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

libramarie12 skriver:

Jegænker har du prøvet at snakke med en Psykolog?

Eller en sexolog?

Måske ka. De hjælper dig.

Men altså tænker man også kan blev gravid ved at ride og andre stillinger 

Har både snakket med psykolog og været til fysioterapeut med speciale i vaginisme. Intet hjælper

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det med din mand keder sig. Så er der meget andet.

Blowjob.

Handjob.

Måske en idé at spørger ham hvad han kunne tænke sig. Også se om du har lyst til det eller gør det merer noget som du har lyst til.

Fx. Hvis han siger Blowjob. Betyder det ikke du også skal sluge Hans sperm. Hvis det er noget du ikke vil. 

Ja, altså det hører til forspillet, men det er mere i forhold til stillinger. Den eneste, der virker er ridestillingen, hvilket er besynderligt, da jeg ikke ved, hvorfor jeg har smerter ved alle andre?

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Du kan sagtens blive gravid, mens du er øverst og rider ham. Bare giv den gas.

Hvad med doggystyle, fungerer det for dig? Eller på siden? Der er så mange muligheder, og hvis din mands eneste eget alternativ til cowgirl er missionærstillingen, så er han da også selv lidt kedelig. 

Havde nok ikke lige beskrevet helt i detaljer, men nej, det er ikke kun missionæren, han foretrækker … Jeg har faktisk svært ved ALLE stillinger, det er kun ridestillingen, der virker… Jeg kan ikke forstå, hvorfor det skal være sådan? Jeg “blokerer” ubevidst for indgangen, når jeg ikke tager føringen.. Så alle andre stillinger afviser jeg ISÆR missionæren, som er en ret hurtig fortrækkende stilling… 

Anmeld Citér

21. august 2021

Kayla

Anonym skriver:

Hvad skal jeg stille op med mig selv? Jeg har altid lidt af vaginisme og har ISÆR svært ved missionærstillingen. Jeg føler, når jeg spreder mine ben, så trækker bækkenbundsmusklerne sig sammen og derved blokerer for indgangen… Når jeg står op eller i “ridestilling”, så er der intet, der blokerer. Det er sk*de trættende, og jeg vil gerne blive gravid. 
Kan man egentlig blive gravid i ridestillingen? Jeg føler at tyngdekraften hiver al sæden ud, men ved missionæren bliver sæden ‘inde’, hvis det giver mening? 
Og tilbage til min frustration… hvad hulen gør jeg ved mit problem? Har btw. også haft problemer ved gynækologen, da jeg simpelthen HADER(!) den stilling… Det er et helvede hver gang! 
Jeg har fået anbefalet dilatorsæt, som jeg har købt, men det hjælper ik en fløjtende … . Jeg kan også mærke på manden, at det keder ham, da det kun er en stilling, der virker på mig, og det gør mig oprigtigt ked af, at vi ikke bare kan have det hyggeligt uden at tænke smerterne ind i akten.

Kan han slet ikke komme ind i missionærstilling?

altså ikke engang “hovedet”??

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Kayla skriver:

Kan han slet ikke komme ind i missionærstilling?

altså ikke engang “hovedet”??

Nej, overhovedet ikke. Der er fuldstændig blokeret… 

Ved de gynækologiske undersøgelser tager det mega lang tid at trænge ind med scanneren eksempelvis, men så kæmper jeg også mod en masse smerter, da musklerne bare sammentrækker sig vildt meget

Anmeld Citér

21. august 2021

Kayla

Anonym skriver:

Nej, overhovedet ikke. Der er fuldstændig blokeret… 

Ved de gynækologiske undersøgelser tager det mega lang tid at trænge ind med scanneren eksempelvis, men så kæmper jeg også mod en masse smerter, da musklerne bare sammentrækker sig vildt meget

Har selv vaginisme (99% sikker) og jeg kan ikke andre stillinger end missionær. 
men der kan han kun få hovedet eller lidt mere end det ind så han kan aldrig trænge helt ind. 
kan slet ikke klare gyn..

men tror altså doggy er nok til at blive gravid?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.