Først Tillykke
så kæmpe kram herfra
Kunne ikke lade være med at smile over kommentaren "men min hjerne vil ikke samarbejde"
Det lyder som mig. Dog tester jeg ikke.
Jeg har lidt samme historie som du. Gravid for 1,5 år siden endte I en MA med 3 udskrabninger til følge plus perforering af livmoderen som forårsagede en byld som blev fejl diagnosticeret og derfor ikke behandlet før jeg blev syg og havde kæmpe infektionstal. Det endte med en ødelagt æggeleder og sammenvoksning i livmoderen(og omkring)- sammenvoksning i livmoderen og æggeleder er nu fjernet.
Vi vidste ikke om en ny graviditet var mulig ad naturlig vej (hvis overhovedet) og nu er jeg så 4+4 og min hjerne vil heller ikke samarbejde.
"Yes du har stadig murren I underlivet, så er det fordi der stadig er gang i graviditeten"
"Fuck nu gør det mere ondt i højre side end venstre, er det fordi graviditeten sidder i æggelederen"
"Ej nu har jeg ikke ondt i babserne mere..oh jo der var stadig lidt...pyha".
"Hov! Nu glædede du dig lige over at du er gravid- lad venligst være med det! Du ved jo ikke om den bliver der"
"Ej var dét en sort kat, der løb over vejen dér- det betyder nok uheld"
"Mon jeg har dårlig ægkvalitet siden jeg fik en MA- jeg er jo oppe i alderen. Bare jeg ikke er en af dem som skal igennem 117 MA/SA før jeg får en baby"
Og jeg kunne blive ved.
Det er jo ikke super godt at gå der og stresse over det og jeg prøver virkelig at lade være at tænke på det og bare lade som ingenting, men det er p.... svært. Specielt når man har oplevet at det ikke gik som det skulle. Så der er bare så spot on, når du siger at hjernen ikke vil samarbejde. Men som du ka se er du ikke alene

Anmeld
Citér