Farvel min gamle ven.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. april 2008

ivfmarie

Det hjerte der i ti år har banket i min bedste ven kunne ikke følge med længere...
Og når man nu oven i hovedet stadigvæk bare er en kåd hvalp der kan bruge timer på at jagte svaler, eller styrte rundt efter solens reflekser, eller gø sig igennem en springbane, eller holde naboens marker fri for vilde dyr, eller underholde mor på løbeturen, ja - så skal hjertet altså kunne følge med.
Jeg valgte i morges at lade Pernod aflive.

Dit hjerte vil i mine øjne altid være det bedste - også selvom det er gå grund af dét, at jeg nu har så ondt, så ondt i mit. Jeg vil savne dig - altid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

Rasmine

Nu har jeg også ondt i mit!
Tænker på dig, Marie.

Mange varme tanker herfra!

Anmeld

14. april 2008

birgittemarie

Åååårh nej, kære Marie! Nej, hvor er jeg ked af det på dine vegne :'( Det gør bare så ondt at miste sin dejlige hundemand. Jeg græder med dig og sender dig tusind trøstetanker og knus. Birgitte

Anmeld

14. april 2008

Astrid P

:'( Nu sidder jeg så også lige og piver lidt! Smukt skrevet, Marie. Jeg håber du kan finde trøst i at det var det bedste for ham... KH Astrid

Anmeld

14. april 2008

Bamseboet :D

:'( det er så trist at sige farvel, men rart at tænke på alle de gode minder man har haft sammen... Tror Pernod, Har det super oppe i hunde himlen, hvor han stadig kan jagte svaler, eller styrte rundt efter solens reflekser (H)

Anmeld

14. april 2008

Helle30

Åhh Marie:(. Jeg ville ønske, der var noget jeg kunne muntre dig op med. Er virkelig ked af det på dine vegne.
Jeg synes, det var den rigtige beslutning, du tog - at lade ham få fred. Frygter selv den dag, når vi må træffe samme beslutning ift. vores. De bliver jo en del af familien de kære vovser.

(H) til dig fra mig - Helle

Anmeld

14. april 2008

Grynt

Kære Marie, det gør mig ondt at Pernod ikke er her mere :'( Tænker rigtigt meget på dig (H) Forøvrigt et fantastisk billede af ham. Knus

Anmeld

14. april 2008

Loggidut

jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive...jeg er tom for ord...sorry...jeg har bare så ondt af dig!

du ved lige hvor jeg er, hvis du får brug for at snakke! du siger bare til.

Anmeld

14. april 2008

Susan1978

:'( SNØFT MARIE :'( En masse krammere til dig og din familie... Stort knus. (H)

Anmeld

14. april 2008

Lulle25

Føler med dig Marie :S Hvor må det bare være hårdt at sige farvel efter så mange år med en dejlig ven :'( Kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.