Farvel min gamle ven.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2008

Kaufie

Største medfølelse herfra - og trøstekram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

Sille

åh nej... har intet klogt at sige ud over at jeg føler med dig og er ked af det på jeres vegne..:(

trøste-hilsner fra sille

Anmeld

14. april 2008

Muffinmus

Føler med dig søde, det er bare drøn hårdt og SÅ uretfærdigt når de bliver taget væk fra os. De kære kæledyr... Krammer

Anmeld

15. april 2008

ivfmarie

Hej søde søde piger!!
Tusind tak for alle jeres søde ord og tanker. De har alle varmet og trøstet - også selvom jeg har tudet hver gang jeg har læst et svar.
Nu er jeg vist kommet mig over det værste tuderi, men jeg får stadig en knude i maven når tankerne får lov til at flyve.
Freja fandt en hundekiks på gulvet i morges, og først der gik det op for hende at han ikke var her, og hun spurgte efter ham. Konfliktsky som jeg er, lod jeg bare som om jeg ikke hørte hende... Her til aften spurgte hun pludselig: "hva laver Pernod?" Yarks, min mave vendte sig lige... hva hulen svarer man lige til det...?
"jamen, Pernod han er her ikke - han bor ikke hos os længere" og den godtog hun uden videre forklaring. Gid jeg bare kunne acceptere det på samme måde :(

Endnu engang tak!

Marie - eks hundeejer

Anmeld

15. april 2008

Loggidut

ak og ve....tror du ikke du skal være så ærlig som du kan, og fortælle hende om livet og døden...ellers vil hun aldrig forstå det...muligvis fortælle om himlen eller andet...?

aj jeg kan slet ikke forstille mig hvor svært det må være!

du har stadig alle mine tanker hos dig...

stort knus fra loggi, som kun alt for godt forstår smerten!

Anmeld

15. april 2008

Kaufie

Puha - den må ha' været hård at sluge :'( Men ligesom Loggi tror jeg jeg ville have fortalt hende, at Pernod nu leger og jager kaniner i himlen.... Min niece har haft rigtig mange dyr - og rigtig mange af dem leger med hinanden deroppe.... Hun husker dem alle - og det trøster lidt at tænke på at de har hinanden når der forsvinder et kært medlem af familien. Mette, der selv havde en hel dyrekirkegård i haven som barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.