Ændret cyklus efter vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2021

Baby.mamma

Der er indberetninger fra 12-1300 danske kvinder PT, som har oplevet ændringer i deres cyklus efter at have modtaget 1. stik af vaccinen. Den er jo heller ikke gennemtestet, folket er dem, som vi får viden fra. Så indberet det endelig, for at andre kan få mere at arbejde med/statestikker, når de skal tage deres valg. Hvad det gør ved fertilitet vides heller ikke endnu, men det bliver interessant at følge udviklingen af alt dette.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Det er helt normalt, at ens cyklus kan påvirkes af fysiske og psykiske stressende situationer - som en vaccine altid er. For man sætter immunforsvaret i sving. Der er dog intet farligt i uregelmæssigheder i ens cyklus - det ved mange herinde heldigvis. Samtidig vaccineres tusindvis hver eneste dag, og de er særligt opmærksomme på kroppens signaler. 

At den ikke er gennemtestet er simpelthen direkte usandt og indvirkning på fertiliteten meget usandsynlig. Dog er jeg enig i, at muligt bivirkninger skal indberettes - så de kan få et nøjagtigt overblik. 

Du kan se lægernes svar i “Spørg en læge om coronavirus”, hvor de også har svaret på det med menstruation.

Anmeld Citér

28. juli 2021

Morpåudebane

Var egentlig også bare om andre herinde havde oplevet det, og ikke en debat om vaccine.

jeg kender jo min krop bedst og ved hvilke signaler den sender, hvordan den reagere på stress vacciner m.v, har trods alt haft cyklus i 20 år, fået flere forskellige vacciner, været syg, gravid, kraftig celleforandring, depression og oplevet stressede perioder. Ligegyldigt hvad så har min krop altid sendt tydelige signaler omkring ÆL og mens. Så derfor satte det tankerne igang da kalenderen pludselig sagde (snart mens tid) 

derfor var dette ikke en tråd omkring hvad vaccinen er og ikke er, hvad der er normalt og ikke normalt, MEN BARE, “har du også haft den oplevelse efter stikket” ja/nej 

Anmeld Citér

28. juli 2021

Anonym

Nej, jeg har ikke haft oplevelsen efter vaccinen og kender heller ingen andre der har heldigvis.

Hvilken vaccine modtog du? Måske står det mere i indlægssedlen, der løbende opdateres. Jeg fik Moderna. 

Anmeld Citér

28. juli 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Nej, jeg har ikke haft oplevelsen efter vaccinen og kender heller ingen andre der har heldigvis.

Hvilken vaccine modtog du? Måske står det mere i indlægssedlen, der løbende opdateres. Jeg fik Moderna. 

Uhh pas, hvor kan man se den?
jeg kender heller ikke nogen privat der har oplevet noget efter vaccinen. Så tænkte at i et Forum med kvinder der virkelig lytter til kroppens signaler, var der måske en/nogen der havde samme oplevelse 

Jeg fik pfizer

Anmeld Citér

29. juli 2021

Anonym

Uhh pas, hvor kan man se den?
jeg kender heller ikke nogen privat der har oplevet noget efter vaccinen. Så tænkte at i et Forum med kvinder der virkelig lytter til kroppens signaler, var der måske en/nogen der havde samme oplevelse 

Jeg fik pfizer

Jeg mener at du kan læse mere på Lægemiddel styrelsens hjemmeside. Ellers så prøv at Google Pfizer bivirkninger. Mig bekendt står der intet om blødningsforstyrrelser i opdateringen fra seneste uge 28.

Anmeld Citér

29. juli 2021

Anonym

Fik pzifer og min cyklus var stabil og blev gravid (uheld ) 3 måneder efter… så fertiliteten er også ok her.

Anmeld Citér

29. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Var egentlig også bare om andre herinde havde oplevet det, og ikke en debat om vaccine.

jeg kender jo min krop bedst og ved hvilke signaler den sender, hvordan den reagere på stress vacciner m.v, har trods alt haft cyklus i 20 år, fået flere forskellige vacciner, været syg, gravid, kraftig celleforandring, depression og oplevet stressede perioder. Ligegyldigt hvad så har min krop altid sendt tydelige signaler omkring ÆL og mens. Så derfor satte det tankerne igang da kalenderen pludselig sagde (snart mens tid) 

derfor var dette ikke en tråd omkring hvad vaccinen er og ikke er, hvad der er normalt og ikke normalt, MEN BARE, “har du også haft den oplevelse efter stikket” ja/nej 

er det Idag eller imorgen du forventer menses?

fik vist ikke skrevet at jeg fik første stik sidste lørdag, og min menses kom som den plejer og de samme antal dage. jeg fik Moderna

Anmeld Citér

29. juli 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

er det Idag eller imorgen du forventer menses?

fik vist ikke skrevet at jeg fik første stik sidste lørdag, og min menses kom som den plejer og de samme antal dage. jeg fik Moderna

Først imorgen, og vågnede med voldsomme mavekramper, og har haft ubehageligt ondt hele dagen, så tænker bestemt at den kommer med et brag i morgen 

Anmeld Citér

29. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Først imorgen, og vågnede med voldsomme mavekramper, og har haft ubehageligt ondt hele dagen, så tænker bestemt at den kommer med et brag i morgen 

Det lyder godt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.