Ændret cyklus efter vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Ok. Men vent og se det jo først om 2-3 dage du forventer menses. 

Ja det kan jo sagtens være den kommer til tiden, undrede mig bare over de manglende symptomer jeg ellers altid har

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2021

kamikaze

Har ikke overvejet symptomer, men menstruationen kom til rigtig tid ved første stik. Er ikke kommet til den endnu efter andet :-)

Anmeld Citér

27. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Ja det kan jo sagtens være den kommer til tiden, undrede mig bare over de manglende symptomer jeg ellers altid har

Kan jeg også forstår at det undre dig når du altid mærket dem. Men prøv at se tiden an til næste cyklus.

Anmeld Citér

27. juli 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Kan jeg også forstår at det undre dig når du altid mærket dem. Men prøv at se tiden an til næste cyklus.

Ja det kan jo bare være tilfældigt,

Anmeld Citér

27. juli 2021

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Ja det kan jo bare være tilfældigt,

Det jo lige det, det kan sagens være tilfældigt. Som jeg ser det i de andre tråde, så prøver i at blive gravide?! Kan det skyldes graviditet som du ikke har opdaget endnu? Bare et spørgsmål.

Anmeld Citér

27. juli 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Det jo lige det, det kan sagens være tilfældigt. Som jeg ser det i de andre tråde, så prøver i at blive gravide?! Kan det skyldes graviditet som du ikke har opdaget endnu? Bare et spørgsmål.

Vi har ikke haft ubeskyttet sex her i juli pga vaccinen, så hvis det er tilfældet så kan det kun være pga et defekt kondom,, men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig. Forventer dog at mens dukker op indenfor de næste par dage 

Anmeld Citér

27. juli 2021

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Vi har ikke haft ubeskyttet sex her i juli pga vaccinen, så hvis det er tilfældet så kan det kun være pga et defekt kondom,, men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig. Forventer dog at mens dukker op indenfor de næste par dage 

Når ja okay.  Så er der ikke andet for end at vente. Du må gerne give en Update om 2-3 dage om din menses kom til tiden eller ej, hvis du self har lyst selv til at give en Update.

Anmeld Citér

28. juli 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Når ja okay.  Så er der ikke andet for end at vente. Du må gerne give en Update om 2-3 dage om din menses kom til tiden eller ej, hvis du self har lyst selv til at give en Update.

Det skal jeg nok  

Anmeld Citér

28. juli 2021

Carina:-)

Læste i Berlingske i går at knap 1200 kvinder har indberettet forstyrrelser efter vaccine.

Så det er ikke ualmindeligt-  

Hvis din mens ikke kommer - ville jeg indberette det . 

Men bare det at gå og undre sig og tænke på det- kan også skubbe til det

Anmeld Citér

28. juli 2021

Morpåudebane

Carina:-) skriver:

Læste i Berlingske i går at knap 1200 kvinder har indberettet forstyrrelser efter vaccine.

Så det er ikke ualmindeligt-  

Hvis din mens ikke kommer - ville jeg indberette det . 

Men bare det at gå og undre sig og tænke på det- kan også skubbe til det

Ja det var den artikel jeg faldt over igår og så kom jeg pludselig til at tænke på at jeg da egentlig ikke havde haft nogen som helst indikator på hverken ÆL eller mens. men mon ikke den kommer som den skal om 1-2 dage

Men altså, er ikke nervøs, var egentlig bare for at høre om andre have oplevet dette.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.