Ændret cyklus efter vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.660 visninger
50 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juli 2021

Morpåudebane

Ja sagen er den at jeg ALTID har tydelige symptomer omkring ÆL og før mens, oppustethed, mens smerter, ondt i lænden og enormt ømme bryster (garanti HVER måned) MEN, fik vaccinen et par dage før ÆL og har hverken haft tegn på ÆL eller tegn på mens som gerne skulle komme om 2-3 dage? 

andre der har oplevet at alle symptomerne forsvandt ?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Ja sagen er den at jeg ALTID har tydelige symptomer omkring ÆL og før mens, oppustethed, mens smerter, ondt i lænden og enormt ømme bryster (garanti HVER måned) MEN, fik vaccinen et par dage før ÆL og har hverken haft tegn på ÆL eller tegn på mens som gerne skulle komme om 2-3 dage? 

andre der har oplevet at alle symptomerne forsvandt ?  

Er du færdig vaccinet?

Anmeld Citér

27. juli 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Er du færdig vaccinet?

Nej kun 1. Vaccine 

Anmeld Citér

27. juli 2021

Anonym

Nej, jeg har ikke mærket nogen forskel. Men jeg har da før oplevet, at mine symptomer var stærkere / mindre stærke i forskellige måneder, så tror det er meget normalt.

Jeg tænker, at når man meget gerne vil have en baby, så er man også meget fokuseret på alle symptomer - og hovedet/kroppen kan derfor spille et pus  Bare så den ikke nødvendigvis bliver skudt over på vaccinen, for det er nok lidt tidligt at drage den konklusion… især når du vel ikke reelt har oplevet en ændring i din cyklus, men snarere manglende symptomer? (Antager at du fik ægløsning?).

Anmeld Citér

27. juli 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Nej, jeg har ikke mærket nogen forskel. Men jeg har da før oplevet, at mine symptomer var stærkere / mindre stærke i forskellige måneder, så tror det er meget normalt.

Jeg tænker, at når man meget gerne vil have en baby, så er man også meget fokuseret på alle symptomer - og hovedet/kroppen kan derfor spille et pus  Bare så den ikke nødvendigvis bliver skudt over på vaccinen, for det er nok lidt tidligt at drage den konklusion… især når du vel ikke reelt har oplevet en ændring i din cyklus, men snarere manglende symptomer? (Antager at du fik ægløsning?).

Pas, vi holder baby pause lige pt pga vaccinen, så har ikke testet for ÆL, 

ved kun at jeg aldrig er i tvivl om hvornår jeg har ÆL, eller hvornår min mens er på vej. 

intet negativ plantet mod vaccinen, nu kunne jeg bare læse at mange har oplevet forstyrrelser iforbindelse med vaccinen. 

Anmeld Citér

27. juli 2021

Anonym

Morpåudebane skriver:

Pas, vi holder baby pause lige pt pga vaccinen, så har ikke testet for ÆL, 

ved kun at jeg aldrig er i tvivl om hvornår jeg har ÆL, eller hvornår min mens er på vej. 

intet negativ plantet mod vaccinen, nu kunne jeg bare læse at mange har oplevet forstyrrelser iforbindelse med vaccinen. 

Helt fint, det var også kun velment  især fordi du før har sagt, at din cyklus er uregelmæssig, så derfor var det måske bare for tidligt at bekymre sig om eventuelle ændringer - men jeg håber selvfølgelig at dine symptomer og mens kommer

Anmeld Citér

27. juli 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Helt fint, det var også kun velment  især fordi du før har sagt, at din cyklus er uregelmæssig, så derfor var det måske bare for tidligt at bekymre sig om eventuelle ændringer - men jeg håber selvfølgelig at dine symptomer og mens kommer

Sandt den svinger mellem 25-28 dage, men altid med symptomer men ja håber da den kommer, så vi kan genoptage projektet så snart 2. Stik er overstået 

Anmeld Citér

27. juli 2021

fehår

Havde du feber? Feber kan forsinke ægløsning.

Anmeld Citér

27. juli 2021

Morpåudebane

fehår skriver:

Havde du feber? Feber kan forsinke ægløsning.

Nope ingen symptomer efter vaccinen, udover en lidt øm arm  

Anmeld Citér

27. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Nej kun 1. Vaccine 

Ok. Men vent og se det jo først om 2-3 dage du forventer menses. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.