Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ja det hedder det jo, men hos os er det jordemoderen det tager sig af det hele forløbet og også videre med alle børne undersøgelserne osv når barnet kommer
Ja det hedder det jo, men hos os er det jordemoderen det tager sig af det hele forløbet og også videre med alle børne undersøgelserne osv når barnet kommer
Ahh okay. På den måde. Jeg mixede der bare sammen
håber alt det bedste for jer
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ahh okay. På den måde. Jeg mixede der bare sammen håber alt det bedste for jer
Tak skal du have
Anonym skriver: Det er jeg ked af at høre at du har skulle igennem sådan en hård omgang jeg håber det alligevel er lykkedes jer at få nogle dejlige unger Jeg har haft blødninger med begge mine tidligere graviditeter uden at der var noget galt der fik jeg også tilbudt tidlig scanning, hvor alt så fint ud Jeg har ikke været så bekymret for en mulig abort, jeg var mere bekymret over at skulle afbryde vores sommerhus tur med børnene især fordi jeg arbejder typisk 60+ timer om ugen, så det går ofte over min morerlige samvittighed
Det er jeg ked af at høre at du har skulle igennem sådan en hård omgang jeg håber det alligevel er lykkedes jer at få nogle dejlige unger
Jeg har haft blødninger med begge mine tidligere graviditeter uden at der var noget galt der fik jeg også tilbudt tidlig scanning, hvor alt så fint ud
Jeg har ikke været så bekymret for en mulig abort, jeg var mere bekymret over at skulle afbryde vores sommerhus tur med børnene især fordi jeg arbejder typisk 60+ timer om ugen, så det går ofte over min morerlige samvittighed
Men det endte godt??
CKJ skriver: Men det endte godt??
Alt har æret godt indtil videre
Jeg kan stadig nogle gange har rødligt udflåd når jeg tørrer mig efter toiletbesøg, men nu venter jeg bare til NF og ser hvad de har at sige der
Anonym skriver: Alt har æret godt indtil videre Jeg kan stadig nogle gange har rødligt udflåd når jeg tørrer mig efter toiletbesøg, men nu venter jeg bare til NF og ser hvad de har at sige der
Hvornår skal du det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128