på vej i sommerhus - 6+4 og lyserød udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.117 visninger
24 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juni 2021

Anonym trådstarter

Jeg har bare brug for at dele min bekymring!

Jeg har lige haft lyserød udflåd på papirer efter toiletbesøg! 
Faktisk rigtig meget, men kun lyserød, som inden mens men uden rigtig blod.
Jeg har ikke ondt, bare lidt kvalme og fordi jeg rigtig mærker efter, synes jeg at der er lidt jag i underlivet

ØV!!! 
Jeg går og venter på at skulle på ferie med familien om nogle timer, når jeg har fået fri fra arbejde.. 
Vi skal i sommerhus og skal køre til den anden ende af landet!
Vi har i forvejen 2 børn og de ved ikke jeg er gravid! 
jeg blødte også lidt i starten af graviditeten med dem begge to, men jeg bliver bare så ked af det og bekymret alligevel.. 

Jeg har ikke nogen erfaring med abort, så jeg har brug for at høre hvad var jeres oplevelse med abort når man er i ca 7. uge?
Gør det ondt?
Skal man til læge?
Bløder man mere end normalt? 

Jeg ved godt jeg ingen grund til at tro på det værste endnu, men det er bare lidt svært at skulle være den glade feriemor og lave alt det sjove med ungerne og samtidig være langt hjemmefra.. HVIS jeg er i gang med at abortere .. Så jeg vil gerne vide hvordan jeg forholder mig bedst helt praktisk... 

Ja den blev lidt lang, men jeg håber i vil dele jeres oplevelser

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2021

tutti

Jeg har bare brug for at dele min bekymring!

Jeg har lige haft lyserød udflåd på papirer efter toiletbesøg! 
Faktisk rigtig meget, men kun lyserød, som inden mens men uden rigtig blod.
Jeg har ikke ondt, bare lidt kvalme og fordi jeg rigtig mærker efter, synes jeg at der er lidt jag i underlivet

ØV!!! 
Jeg går og venter på at skulle på ferie med familien om nogle timer, når jeg har fået fri fra arbejde.. 
Vi skal i sommerhus og skal køre til den anden ende af landet!
Vi har i forvejen 2 børn og de ved ikke jeg er gravid! 
jeg blødte også lidt i starten af graviditeten med dem begge to, men jeg bliver bare så ked af det og bekymret alligevel.. 

Jeg har ikke nogen erfaring med abort, så jeg har brug for at høre hvad var jeres oplevelse med abort når man er i ca 7. uge?
Gør det ondt?
Skal man til læge?
Bløder man mere end normalt? 

Jeg ved godt jeg ingen grund til at tro på det værste endnu, men det er bare lidt svært at skulle være den glade feriemor og lave alt det sjove med ungerne og samtidig være langt hjemmefra.. HVIS jeg er i gang med at abortere .. Så jeg vil gerne vide hvordan jeg forholder mig bedst helt praktisk... 

Ja den blev lidt lang, men jeg håber i vil dele jeres oplevelser

Jeg har desværre ikke været gravid i mere end 4 uger endnu, så på den måde har jeg ingen erfaring. Dog ved jeg fra venner og lægen, at pletblødninger er helt normalt i starten af en graviditet. Det kan være fordi dine slimhinder måske er lidt sarte, eller måske du og din mand har haft samleje for nyligt?

så længe det ikke fortsætter i lang tid, ikke bløder meget eller det gør ondt, så behøver det altså ikke betyde noget negativt - selvom det selvfølgelig altid er ens første indskydelse ! Jeg håber, det går i sig selv snart, så du kan få lidt ro og nyde weekenden med familien

Anmeld Citér

26. juni 2021

Janet1989

Jeg prøvede at pletbløde lidt i starten af min første graviditet, men det blev desværre værre og blev til en SA. Men lidt blod kan altså også være helt harmløst  

Anmeld Citér

26. juni 2021

Anonym trådstarter

tutti skriver:

Jeg har desværre ikke været gravid i mere end 4 uger endnu, så på den måde har jeg ingen erfaring. Dog ved jeg fra venner og lægen, at pletblødninger er helt normalt i starten af en graviditet. Det kan være fordi dine slimhinder måske er lidt sarte, eller måske du og din mand har haft samleje for nyligt?

så længe det ikke fortsætter i lang tid, ikke bløder meget eller det gør ondt, så behøver det altså ikke betyde noget negativt - selvom det selvfølgelig altid er ens første indskydelse ! Jeg håber, det går i sig selv snart, så du kan få lidt ro og nyde weekenden med familien

mange tak for svar
Som jeg også selv skriver så har jeg også blødt i starten af graviditeten med begge mine børn. 
Jeg er bare i tvivl om hvad jeg skal hvis jeg aborterer, om det kommer til at påvirke børnenes ferie.. med lægebesøg, en mor med smerter osv..

Anmeld Citér

26. juni 2021

Anonym

Jeg har også blødt i starten af graviditeten med alle mine 4 børn.

Har også aborteret i uge 7, og der havde jeg smerter som menstruation, men panodiler kunne tage det. Jeg var ved læge sidst i forløbet for at få taget blodprøve så han kunne se om hcg tallet var faldet helt så aborten var overstået. Men udover det var der ikke brug for at tage til læge.

Jeg krydser fingre for at den bliver hængende

Anmeld Citér

26. juni 2021

Charl90

For at svare på dit spørgsmål

Jeg har aborteret to gange. Første gang i uge ca 7 og anden gang for nyligt i uge 11. Første gang mindes jeg ikke at have smerter. Her anden gang, hvor jeg var længere henne, have jeg meget kraftige menstruationssmerter i 1-2 timer indtil graviditeten blev udstødt (altså kom ud). 

Første gang var jeg et smut forbi lægen til to blodprøver med to dages mellemrum.

Anden gang var jeg på hospitalet til scanning og efterfølgende blodprøver. Jeg kunne også sagtens være blevet hjemme og klaret mig uden. Ringede inden jeg var sikker på det var en abort. De tog det overraskende alvorligt fordi de ville sikre sig at det ikke var en graviditet uden for livmoderen. Jeg synes det var lidt underligt. Havde fortalt dem at jeg netop havde set det hele kommer ud på toilettet

Du kan sagtens tage i sommerhus så tidligt er en abort ikke slem, er min erfaring.

Anmeld Citér

27. juni 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har også blødt i starten af graviditeten med alle mine 4 børn.

Har også aborteret i uge 7, og der havde jeg smerter som menstruation, men panodiler kunne tage det. Jeg var ved læge sidst i forløbet for at få taget blodprøve så han kunne se om hcg tallet var faldet helt så aborten var overstået. Men udover det var der ikke brug for at tage til læge.

Jeg krydser fingre for at den bliver hængende

Det er rart at høre fra en der har oplevet selv det har heldigvis ikke udvikler sig endnu og det der kommer ud nu er lysere end før

Anmeld Citér

27. juni 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

For at svare på dit spørgsmål

Jeg har aborteret to gange. Første gang i uge ca 7 og anden gang for nyligt i uge 11. Første gang mindes jeg ikke at have smerter. Her anden gang, hvor jeg var længere henne, have jeg meget kraftige menstruationssmerter i 1-2 timer indtil graviditeten blev udstødt (altså kom ud). 

Første gang var jeg et smut forbi lægen til to blodprøver med to dages mellemrum.

Anden gang var jeg på hospitalet til scanning og efterfølgende blodprøver. Jeg kunne også sagtens være blevet hjemme og klaret mig uden. Ringede inden jeg var sikker på det var en abort. De tog det overraskende alvorligt fordi de ville sikre sig at det ikke var en graviditet uden for livmoderen. Jeg synes det var lidt underligt. Havde fortalt dem at jeg netop havde set det hele kommer ud på toilettet

Du kan sagtens tage i sommerhus så tidligt er en abort ikke slem, er min erfaring.

Ej jeg er ked af at du har skulle det igennem!

Jeg har været med en på hospitalet tidligere der aborterede i 11. Uge, hun skulle nemlig både scannes, tage blodprøver osv, det er nok den frygt der sidder i mig..

Men so far er alt ok, ingen smerte og ingen udvikling

Så nu er der 100% fokus på børnene, så må vi høre hvad lægen har at sige til første lægebesøg

Anmeld Citér

27. juni 2021

Charl90

Anonym skriver:

Ej jeg er ked af at du har skulle det igennem!

Jeg har været med en på hospitalet tidligere der aborterede i 11. Uge, hun skulle nemlig både scannes, tage blodprøver osv, det er nok den frygt der sidder i mig..

Men so far er alt ok, ingen smerte og ingen udvikling

Så nu er der 100% fokus på børnene, så må vi høre hvad lægen har at sige til første lægebesøg

Dejligt Så ville jeg slet ikke bekymre mig.

God ferie

Anmeld Citér

7. juli 2021

Anonym

Har tænkt meget på dig Hvordan er det gået? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.