på vej i sommerhus - 6+4 og lyserød udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har tænkt meget på dig Hvordan er det gået? 

Hvor er du sød Tak skal du have

Jamen det går så fint med mig, det fortsatte i nogle dage, uden at blive værre og uden at gøre ondt. Lidt efter lidt blev det til ingenting Så jeg fik nydt min ferie med børnene som planlagt,  sov middagslur hver dag (som jeg ellers ALDRIG har mulighed for) og bare nyde at slappe af

Jeg skal til første lægebesøg i dag, så krydser jeg fingre for at vi kan prøve at finde hjertelyd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hvor er du sød Tak skal du have

Jamen det går så fint med mig, det fortsatte i nogle dage, uden at blive værre og uden at gøre ondt. Lidt efter lidt blev det til ingenting Så jeg fik nydt min ferie med børnene som planlagt,  sov middagslur hver dag (som jeg ellers ALDRIG har mulighed for) og bare nyde at slappe af

Jeg skal til første lægebesøg i dag, så krydser jeg fingre for at vi kan prøve at finde hjertelyd

Du må ikke sætte næsen op efter at høre hjertelig hos lægen. Det er hos jordemoderen de gør det. Mere så du ikke bliver skuffet  

første lægebesøg er bare journal føring 

Anmeld Citér

7. juli 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du må ikke sætte næsen op efter at høre hjertelig hos lægen. Det er hos jordemoderen de gør det. Mere så du ikke bliver skuffet  

første lægebesøg er bare journal føring 

Det er min faste jordmoder der er ved første lægebesøg, jeg kommer slet ikke til at se noget til lægen i hele forløbet

Anmeld Citér

7. juli 2021

Babilooo

Anonym skriver:

Det er min faste jordmoder der er ved første lægebesøg, jeg kommer slet ikke til at se noget til lægen i hele forløbet

Hvordan gik det?

Anmeld Citér

7. juli 2021

Anonym

Anonym skriver:

Nåh okay. Nu var det bare fordi du skrev du skulle til første lægebesøg.  

Anmeld Citér

7. juli 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Har aborteret 5 gange inden uge 8. Alle gange  har det ‘bare’ været menstruationsagtigt! 
men altså - MANGE bløder jo en smule i deres graviditeter. 
er du meget nervøs, kan du evt. kontakte nærmeste sygehus og bede dem scanne dig op gennem skeden.

det fik jeg lov til, grundet de mange aborter (da jeg var gravid 6. Gang) og der kunne de se hjerteblink i 7. Uge - mener jeg nok. Det er efterhånden lang tid siden. 

jeg håber på det bedste for dig

Anmeld Citér

7. juli 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nåh okay. Nu var det bare fordi du skrev du skulle til første lægebesøg.  

Ja det hedder det jo, men hos os er det jordemoderen det tager sig af det hele forløbet og også videre med alle børne undersøgelserne osv når barnet kommer ��

Anmeld Citér

7. juli 2021

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Hvordan gik det?

Jo tak det gik så godt vi fik ikke lavet nogen undersøgelse da vi blev enige om at når jeg nu ikke har mærket smerte og ikke har haft rigtig blødninger, så kunne jeg sagtens vente til NF og det har jeg det fint med

Anmeld Citér

7. juli 2021

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Har aborteret 5 gange inden uge 8. Alle gange  har det ‘bare’ været menstruationsagtigt! 
er du meget nervøs, kan du evt. kontakte nærmeste sygehus og bede dem scanne dig op gennem skeden.

det fik jeg lov til, grundet de mange aborter (da jeg var gravid 6. Gang) og der kunne de se hjerteblink i 7. Uge - mener jeg nok. Det er efterhånden lang tid siden. 

Det er jeg ked af at høre at du har skulle igennem sådan en hård omgang jeg håber det alligevel er lykkedes jer at få nogle dejlige unger 

Jeg har haft blødninger med begge mine tidligere graviditeter uden at der var noget galt der fik jeg også tilbudt tidlig scanning, hvor alt så fint ud 

Jeg har ikke været så bekymret for en mulig abort, jeg var mere bekymret over at skulle afbryde vores sommerhus tur med børnene især fordi jeg arbejder typisk 60+ timer om ugen, så det går ofte over min morerlige samvittighed

Anmeld Citér

7. juli 2021

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Det er jeg ked af at høre at du har skulle igennem sådan en hård omgang jeg håber det alligevel er lykkedes jer at få nogle dejlige unger 

Jeg har haft blødninger med begge mine tidligere graviditeter uden at der var noget galt der fik jeg også tilbudt tidlig scanning, hvor alt så fint ud 

Jeg har ikke været så bekymret for en mulig abort, jeg var mere bekymret over at skulle afbryde vores sommerhus tur med børnene især fordi jeg arbejder typisk 60+ timer om ugen, så det går ofte over min morerlige samvittighed

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.