Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hvor er det dejligt ikke at være den eneste der synes det er mærkeligt! Venter du på test?
Hvor er det dejligt ikke at være den eneste der synes det er mærkeligt!
Venter du på test?
Nej jeg følger spændt med i din tråd
Jeg er i første cyklus efter p piller og venter mens på torsdag hvis cyklus er 28 dage. Har haft mens smerter og kvalme on/off hele cyklus. Tror det er pga p-pille stop men er da lidt spændt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mortil_en skriver: Nej jeg følger spændt med i din tråd Jeg er i første cyklus efter p piller og venter mens på torsdag hvis cyklus er 28 dage. Har haft mens smerter og kvalme on/off hele cyklus. Tror det er pga p-pille stop men er da lidt spændt
I så fald vil jeg huske at opdatere hvis der nogensinde sker noget
spændende! Da jeg stoppede på ppiller havde jeg ikke kvalme - det er selvfølgelig forskelligt. Men min veninde nåede slet ikke at få sin menstruation før der var to streger på en test. Du må endelig også opdatere
Anonym skriver: I så fald vil jeg huske at opdatere hvis der nogensinde sker noget spændende! Da jeg stoppede på ppiller havde jeg ikke kvalme - det er selvfølgelig forskelligt. Men min veninde nåede slet ikke at få sin menstruation før der var to streger på en test. Du må endelig også opdatere
Hi hi det håber jeg der gør, men det er svært at være tålmodig
Vildt, det tør man ikke engang håbe på. Men skal nok opdatere
Mortil_en skriver: Hi hi det håber jeg der gør, men det er svært at være tålmodig Vildt, det tør man ikke engang håbe på. Men skal nok opdatere
Hmm så sker der vidst allerede et eller andet - har lige haft samme brun/rødlige udflåd. Men Stadig ingen menssmerter som der plejer at komme inden
Anonym skriver: Hmm så sker der vidst allerede et eller andet - har lige haft samme brun/rødlige udflåd. Men Stadig ingen menssmerter som der plejer at komme inden
Åh det er ikke til at blive klog på. Det kan man jo sagtens have selvom man er gravid havde det også selv i min første graviditet.
Det gode er vidst at hvis det er din mens burde du vide det i løbet af et par dage - og hvis den ikke kommer så må du teste igen
Mortil_en skriver: Åh det er ikke til at blive klog på. Det kan man jo sagtens have selvom man er gravid havde det også selv i min første graviditet. Det gode er vidst at hvis det er din mens burde du vide det i løbet af et par dage - og hvis den ikke kommer så må du teste igen
Jeg har lige taget denne. Jeg har før fået skygger på de her (rema), så jeg ved ikke helt om jeg vil regne den for noget. Imorgen bliver spændende. Blødning er stadig ikke blevet til mere
Anonym skriver: Jeg har lige taget denne. Jeg har før fået skygger på de her (rema), så jeg ved ikke helt om jeg vil regne den for noget. Imorgen bliver spændende. Blødning er stadig ikke blevet til mere
Den er da ret tydelig af en skygge at være! Ja det bliver spændende. Du må endelig opdatere hvis du tager flere tests
Mortil_en skriver: Den er da ret tydelig af en skygge at være! Ja det bliver spændende. Du må endelig opdatere hvis du tager flere tests
Tja, her til morgen ser den faktisk endnu tydligere ud. Tror faktisk min kæreste ville kunne se den også
MEN en ny af samme var mere svag i skyggen, rfsu var helt blank og det samme var valmed - og ja, jeg gik lige helt ombord på testtoget
Anonym skriver: Tja, her til morgen ser den faktisk endnu tydligere ud. Tror faktisk min kæreste ville kunne se den også MEN en ny af samme var mere svag i skyggen, rfsu var helt blank og det samme var valmed - og ja, jeg gik lige helt ombord på testtoget
Det er da også nervepirrende! Men mærkeligt at der er så stor forskel på hvilken test man bruger. Håber den bliver mere positiv i morgen
Mortil_en skriver: Det er da også nervepirrende! Men mærkeligt at der er så stor forskel på hvilken test man bruger. Håber den bliver mere positiv i morgen
Hmm valmed havde en svag streg i morges, men blødningen var taget lidt til, og nu bløder jeg mere end nogensinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128