Hvad er det? Advarsel: ulækkert billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Hvor er det dejligt ikke at være den eneste der synes det er mærkeligt!

Venter du på test?

Nej jeg følger spændt med i din tråd

Jeg er i første cyklus efter p piller og venter mens på torsdag hvis cyklus er 28 dage. Har haft mens smerter og kvalme on/off hele cyklus. Tror det er pga p-pille stop men er da lidt spændt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Nej jeg følger spændt med i din tråd

Jeg er i første cyklus efter p piller og venter mens på torsdag hvis cyklus er 28 dage. Har haft mens smerter og kvalme on/off hele cyklus. Tror det er pga p-pille stop men er da lidt spændt

I så fald vil jeg huske at opdatere hvis der nogensinde sker noget

spændende! Da jeg stoppede på ppiller havde jeg ikke kvalme - det er selvfølgelig forskelligt. Men min veninde nåede slet ikke at få sin menstruation før der var to streger på en test. Du må endelig også opdatere

Anmeld Citér

27. juni 2021

Mortil_2

Anonym skriver:

I så fald vil jeg huske at opdatere hvis der nogensinde sker noget

spændende! Da jeg stoppede på ppiller havde jeg ikke kvalme - det er selvfølgelig forskelligt. Men min veninde nåede slet ikke at få sin menstruation før der var to streger på en test. Du må endelig også opdatere

Hi hi det håber jeg der gør, men det er svært at være tålmodig

Vildt, det tør man ikke engang håbe på. Men skal nok opdatere

Anmeld Citér

27. juni 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Hi hi det håber jeg der gør, men det er svært at være tålmodig

Vildt, det tør man ikke engang håbe på. Men skal nok opdatere

Hmm så sker der vidst allerede et eller andet - har lige haft samme brun/rødlige udflåd. Men Stadig ingen menssmerter som der plejer at komme inden

Anmeld Citér

27. juni 2021

Mortil_2

Anonym skriver:

Hmm så sker der vidst allerede et eller andet - har lige haft samme brun/rødlige udflåd. Men Stadig ingen menssmerter som der plejer at komme inden

Åh det er ikke til at blive klog på. Det kan man jo sagtens have selvom man er gravid havde det også selv i min første graviditet.

Det gode er vidst at hvis det er din mens burde du vide det i løbet af et par dage - og hvis den ikke kommer så må du teste igen 

Anmeld Citér

27. juni 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Åh det er ikke til at blive klog på. Det kan man jo sagtens have selvom man er gravid havde det også selv i min første graviditet.

Det gode er vidst at hvis det er din mens burde du vide det i løbet af et par dage - og hvis den ikke kommer så må du teste igen 

Jeg har lige taget denne. Jeg har før fået skygger på de her (rema), så jeg ved ikke helt om jeg vil regne den for noget. Imorgen bliver spændende. Blødning er stadig ikke blevet til mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. juni 2021

Mortil_2

Anonym skriver:

Jeg har lige taget denne. Jeg har før fået skygger på de her (rema), så jeg ved ikke helt om jeg vil regne den for noget. Imorgen bliver spændende. Blødning er stadig ikke blevet til mere

Den er da ret tydelig af en skygge at være! Ja det bliver spændende. Du må endelig opdatere hvis du tager flere tests

Anmeld Citér

28. juni 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Den er da ret tydelig af en skygge at være! Ja det bliver spændende. Du må endelig opdatere hvis du tager flere tests

Tja, her til morgen ser den faktisk endnu tydligere ud. Tror faktisk min kæreste ville kunne se den også

MEN en ny af samme var mere svag i skyggen, rfsu var helt blank og det samme var valmed - og ja, jeg gik lige helt ombord på testtoget

Anmeld Citér

28. juni 2021

Mortil_2

Anonym skriver:

Tja, her til morgen ser den faktisk endnu tydligere ud. Tror faktisk min kæreste ville kunne se den også

MEN en ny af samme var mere svag i skyggen, rfsu var helt blank og det samme var valmed - og ja, jeg gik lige helt ombord på testtoget

Det er da også nervepirrende! Men mærkeligt at der er så stor forskel på hvilken test man bruger. Håber den bliver mere positiv i morgen

Anmeld Citér

29. juni 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Det er da også nervepirrende! Men mærkeligt at der er så stor forskel på hvilken test man bruger. Håber den bliver mere positiv i morgen

Hmm valmed havde en svag streg i morges, men blødningen var taget lidt til, og nu bløder jeg mere end nogensinde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.