Hvad er det? Advarsel: ulækkert billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.665 visninger
30 svar
2 synes godt om
21. juni 2021

Anonym trådstarter

Hej søde jer, 

beklager virkelig billedet her. Men har nogen oplevet lignende? Jeg kontakter selvfølgelig lægen hvis det fortsætter.

lidt baggrund for min undring: 

Jeg har testet for Æl, men har endnu ikke fået en positiv test og er nu på CD26.

Jeg havde meget af det her brune udflåd da jeg var på toilet lige før. Jeg har nogle gange oplevet lignende ved Æl eller lige før mens.

Jeg plejer at have vældigt ondt op til begge dele, og det har jeg ikke haft.

Jeg tog en gtest på morgenurinen og en Æl test efter - begge negative.

hvad søren kan det være?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hej søde jer, 

beklager virkelig billedet her. Men har nogen oplevet lignende? Jeg kontakter selvfølgelig lægen hvis det fortsætter.

lidt baggrund for min undring: 

Jeg har testet for Æl, men har endnu ikke fået en positiv test og er nu på CD26.

Jeg havde meget af det her brune udflåd da jeg var på toilet lige før. Jeg har nogle gange oplevet lignende ved Æl eller lige før mens.

Jeg plejer at have vældigt ondt op til begge dele, og det har jeg ikke haft.

Jeg tog en gtest på morgenurinen og en Æl test efter - begge negative.

hvad søren kan det være?

Det ligner bare at din mens er så småt ved at komme.

Anmeld Citér

21. juni 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Det ligner bare at din mens er så småt ved at komme.

Ja, min undring ligger dog i, at jeg endnu ikke har testet positiv for Æl, at min cyklus normalt ligger ml 35-40 dage og at jeg ikke har haft de sædvanlige murrene smerter op til

Anmeld Citér

21. juni 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Ja, min undring ligger dog i, at jeg endnu ikke har testet positiv for Æl, at min cyklus normalt ligger ml 35-40 dage og at jeg ikke har haft de sædvanlige murrene smerter op til

Har du testet hver dag siden du bliv færdig med din sidste mens? Kan være du har misset den. Hvor længe har din cyklus været 35-40 dage?

Anmeld Citér

21. juni 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Har du testet hver dag siden du bliv færdig med din sidste mens? Kan være du har misset den. Hvor længe har din cyklus været 35-40 dage?

Jeg har testet siden CD 15, da jeg plejer at teste positiv omkring CD 19-24. Jeg kan selvfølgelig have misset den - men jeg plejer virkelig også at kunne mærke når den er igang, som i slet ikke i tvivl. Min cyklus har været sådan siden oktober

Anmeld Citér

21. juni 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg har testet siden CD 15, da jeg plejer at teste positiv omkring CD 19-24. Jeg kan selvfølgelig have misset den - men jeg plejer virkelig også at kunne mærke når den er igang, som i slet ikke i tvivl. Min cyklus har været sådan siden oktober

Hmm ja det lyder lidt mærkeligt. Men jeg tror du har misset den. Men der er intet at gøre end at vente og se om du kommer til at bløde noget mere. 

Anmeld Citér

21. juni 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Hmm ja det lyder lidt mærkeligt. Men jeg tror du har misset den. Men der er intet at gøre end at vente og se om du kommer til at bløde noget mere. 

Det er jo altid en mulighed, vi må se.

der er ikke kommet mere, men jeg ville sådan set være glad nok hvis min cyklus endelig er ved at blive kortere

Anmeld Citér

22. juni 2021

Anonym trådstarter

Hmm, I løbet af igår kom meget lidt mere og jeg fik hvad jeg troede var menssmerter, men der er ikke kommet mere

Gtest er stadig negativ, altså udover den sædvanlige skyggestreg på apotekets test.

Anmeld Citér

22. juni 2021

tutti

Det kan måske også være implantationsblødning? Det havde jeg op til (formodet) mens, og det var noget lysebrunligt udflåd - og nu har jeg en positiv GT.

Anmeld Citér

22. juni 2021

Anonym trådstarter

tutti skriver:

Det kan måske også være implantationsblødning? Det havde jeg op til (formodet) mens, og det var noget lysebrunligt udflåd - og nu har jeg en positiv GT.

Det er jeg også begyndt at tænke i - hvornår kunne du teste positiv efter? 

Og stort tillykke iøvrigt! Hvor er det dejligt!

jeg kan altså simpelthen bare ikke forstå at jeg skulle have misset min Æl både med test og smerter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.