Hvad er det? Advarsel: ulækkert billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2021

tutti

Anonym skriver:

Det er jeg også begyndt at tænke i - hvornår kunne du teste positiv efter? 

Og stort tillykke iøvrigt! Hvor er det dejligt!

jeg kan altså simpelthen bare ikke forstå at jeg skulle have misset min Æl både med test og smerter

Jeg tog min første tidlige test i går (9 dage efter ÆL), som var svagt positiv (men kunne sagtens se stregen med udstrakt arm). I dag var den endnu mere tydelig, så tænker at den er god nok Begyndte at få udflåd ca. 6 dage efter ÆL (varede on/off 3-4 dage, var meget sparsomt!), og det er i dag 10 dage siden jeg havde ÆL   

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2021

Anonym trådstarter

tutti skriver:

Jeg tog min første tidlige test i går (9 dage efter ÆL), som var svagt positiv (men kunne sagtens se stregen med udstrakt arm). I dag var den endnu mere tydelig, så tænker at den er god nok Begyndte at få udflåd ca. 6 dage efter ÆL (varede on/off 3-4 dage, var meget sparsomt!), og det er i dag 10 dage siden jeg havde ÆL   

Hvor det spændende!

Jeg er mildest talt forvirret, har taget en tidlig test, og sådan ser den ud - tror ikke den fik urin nok

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. juni 2021

tutti

Anonym skriver:

Hvor det spændende!

Jeg er mildest talt forvirret, har taget en tidlig test, og sådan ser den ud - tror ikke den fik urin nok

Hmm, nej stregen skal gerne være gennemgående - men tag en test i morgen eller torsdag og se, om der er sket en udvikling Ellers kan du måske have haft en tidlig ÆL eller skippet én? Kroppen kan være mærkelig :/ Krydser selvfølgelig for, at du enten får en positiv test eller mens snart!

Anmeld Citér

25. juni 2021

Anonym trådstarter

Stadig hverken mens eller positiv test.

Det ene øjeblik synes jeg at min krop er nøjagtig som den plejer op til mens, spændte bryster, oppustet og murren. Det andet øjeblik tænker jeg; hey hov, jeg tror der var et jag der i siden, og pludselig helt overvist om, at jeg er gravid. Det er godt nok frustrerende, især når jeg ikke har "fundet" min Æl denne måned, og ikke aner hvornår hvad burde være der, alt jeg ved er, at jeg idag er på cd30

Anmeld Citér

27. juni 2021

Anonym001

Anonym skriver:

Hej søde jer, 

beklager virkelig billedet her. Men har nogen oplevet lignende? Jeg kontakter selvfølgelig lægen hvis det fortsætter.

lidt baggrund for min undring: 

Jeg har testet for Æl, men har endnu ikke fået en positiv test og er nu på CD26.

Jeg havde meget af det her brune udflåd da jeg var på toilet lige før. Jeg har nogle gange oplevet lignende ved Æl eller lige før mens.

Jeg plejer at have vældigt ondt op til begge dele, og det har jeg ikke haft.

Jeg tog en gtest på morgenurinen og en Æl test efter - begge negative.

hvad søren kan det være?

Hejsa. Jeg havde præcis det samme for 4 uger siden (hvor jeg egentlig skulle have haft mens, men fik det samme som på dit billede ;-) i 7-10 dage). Nu 4 uger efter har jeg en posetiv test.  

håber det samme for dig ������������

Anmeld Citér

27. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Stadig hverken mens eller positiv test.

Det ene øjeblik synes jeg at min krop er nøjagtig som den plejer op til mens, spændte bryster, oppustet og murren. Det andet øjeblik tænker jeg; hey hov, jeg tror der var et jag der i siden, og pludselig helt overvist om, at jeg er gravid. Det er godt nok frustrerende, især når jeg ikke har "fundet" min Æl denne måned, og ikke aner hvornår hvad burde være der, alt jeg ved er, at jeg idag er på cd30

Hvordan går det hos dig, er der kommet afklaring

Anmeld Citér

27. juni 2021

Anonym trådstarter

Anonym001 skriver:

Hejsa. Jeg havde præcis det samme for 4 uger siden (hvor jeg egentlig skulle have haft mens, men fik det samme som på dit billede ;-) i 7-10 dage). Nu 4 uger efter har jeg en posetiv test.  

håber det samme for dig ������������

Åh tillykke!!

Jeg tror desværre ikke der er noget her. 

Jeg har stadig ikke hverken mens eller positiv test, kun skyggestreger. Jeg har købt en ny rfsu til imorgen tidlig, så må vi se.

Anmeld Citér

27. juni 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Hvordan går det hos dig, er der kommet afklaring

Tak fordi du spørger. Der er stadig hverken mens eller to streger

Anmeld Citér

27. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Tak fordi du spørger. Der er stadig hverken mens eller to streger

Eii nu må der da snart ske noget enten det ene eller det andet

Anmeld Citér

27. juni 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Eii nu må der da snart ske noget enten det ene eller det andet

Hvor er det dejligt ikke at være den eneste der synes det er mærkeligt!

Venter du på test?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.