Shampoo/cremer under kemikalier og lign???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

dorthemus

ka-ri-na skriver:

Clinique laver mascara uden metal ved jeg, Jane Iredale laver også uden alt for meget fis...

Kevin Murphy laver god hår pleje uden kunstig kemi, det er rent natur produkt, man skal dog huske at uanset hvad så findes parfume og andre stoffer naturligt i planter og vil derfor være i mange produkter

Mht. ansigtet... hvad med Dr. hauschka, eller Pure

Desværre smitter Jane Iredales mascara alt for meget af...ligner hurtigt en vaskebjørn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

dorthemus

Jeg bruger Juhldals Face/body oil til krop og afrensning af øjenmakeup. Ren abrikosolie der ikke fedter!

Organic Apoteke til ansigtet (vask, tonic og creme)- supergodt

Jane Iredale makeup (kan bare ikke lide mascaraen)

Derma og Matas´ "Matas Natur" uden parfume.

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

Jeg bruger mest Derma, Neutral, Minimum osv. Og så laver jeg min egen saltscrub af fint salt, mandelolie og lidt naturlig duftolie beregnet til kosmetik (kan fås i Matas).

Til kroppen bruger jeg også mandelolie med naturlig duftolie i i stedet for creme, så er det så rent som det kan blive og det fugter super godt!

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

dorthemus skriver:

Jeg bruger Juhldals Face/body oil til krop og afrensning af øjenmakeup. Ren abrikosolie der ikke fedter!

Organic Apoteke til ansigtet (vask, tonic og creme)- supergodt

Jane Iredale makeup (kan bare ikke lide mascaraen)

Derma og Matas´ "Matas Natur" uden parfume.

Ej kan du ikke? Jeg er vild med deres mascara, specielt den tynde aflange i guldembalage (metal). Tuben med fibermascaren er ikke lige så god synes jeg. Den er god hvis man arbejder meget med den, men det tager lang tid, så køber helt sikkert den anden igen næste gang!

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Ej kan du ikke? Jeg er vild med deres mascara, specielt den tynde aflange i guldembalage (metal). Tuben med fibermascaren er ikke lige så god synes jeg. Den er god hvis man arbejder meget med den, men det tager lang tid, så køber helt sikkert den anden igen næste gang!

Jeg synes den er irriterende....smitter af så jeg ligner en vaskebjørn

Anmeld

27. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

dorthemus skriver:

Desværre smitter Jane Iredales mascara alt for meget af...ligner hurtigt en vaskebjørn

jeg har aldrig selv prøvet den :0) bruger gerne Max Factor, Christian Dior eller LancOme

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

ka-ri-na skriver:

jeg har aldrig selv prøvet den :0) bruger gerne Max Factor, Christian Dior eller LancOme

Er de da okay? Savner min Helena Rubenstein  Ved du om det mærke er ok??

Anmeld

27. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

dorthemus skriver:

Er de da okay? Savner min Helena Rubenstein  Ved du om det mærke er ok??

orhhh ha... Lash Queen.... fra Helena Rubenstein... elsker den

nej jeg tror bestemt ikke der er nogen af dem der er okay rent kemisk... men jeg tænker bare at de kommer ikke direkte på huden, kun på vipper så man optager ikke sindssygt meget jo

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

ka-ri-na skriver:

orhhh ha... Lash Queen.... fra Helena Rubenstein... elsker den

nej jeg tror bestemt ikke der er nogen af dem der er okay rent kemisk... men jeg tænker bare at de kommer ikke direkte på huden, kun på vipper så man optager ikke sindssygt meget jo

Du har nok ret...håber jeg  Er ihvertfald rigtig træt af den anden...øv! Må have min Helena tilbage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.