Shampoo/cremer under kemikalier og lign???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

ha ha.... så den virker både i den ene og den anden ende.... fnis

Tjuhl skriver:

jeg brugte også derma, men mit hår blev også helt BLAAAAAH af det, så jeg har skiftet til Aldis "Green Life" serie, der også er godkendt i hoved og røv - og så er den halvt så billig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

oo

ka-ri-na skriver:

ha ha.... så den virker både i den ene og den anden ende.... fnis

ja, jeg mener...der er jo nogen af os der har hår i begge ender

Anmeld

26. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Ansigtspleje: REN - super gode og lækre produkter uden skidt og ballade. Dog lidt dyre. Kan købes bla. i magasin.

http://www.renskincare.com/

Make-up: Nilens jord. De laver bla. mascara uden parabener og parfume.

Til håret: Stuhr laver en ny hårserie uden parfume og parabener etc., tror den hedder "family" eller lign.

Og alt det andet: änglemark fra coop. Jeg bruger bl.a. deres body lotion og makeup fjerner. Synes de er rigtig fine - og billige.

Anmeld

26. oktober 2009

N&J

ka-ri-na skriver:

brugte dem selv :0) er jo ikke gravid eller ammer længere så nu er jeg faldet lidt af på den igen...

men ja, de er gode... shampoo, balsam og kur... der er sådan en spray kur... de lugter af urter men de er gode!

Okey jamen så må jeg jo lige få prøvet det af..

Var lige ved at skrive at jeg måtte få prøvet Kevin af, men den går vist ikke helt..

Anmeld

26. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Tjekkede lige flasken med shampooen, den hedder "family mild" og er i en lyseblå og hvid flaske. 

Desuden kom jeg lige i tanke om at hvis du mangler hårstyling produkter findes der noget der hedder "Hair do", som kan købes i netto/føtes/bilka.

Der er også et mærke der hedder Ce-ce som er svanemærket...dog lidt dyrere.

Men SÅ kan jeg heller ikke komme på mere.

Anmeld

26. oktober 2009

LalleHv

Af shampoo bruger jeg selv Kevin Murphy eller Glisten...

De er parabene fri...

Glisten er en shampoo til fint hår, og giver både fylde og glans til håret, og er samtidlig farve beskyttende...

Men husk conditioner bagefter, så får du det mest optimale ud af din shampoo, også selvom du har fint hår...

Frisøren

Anmeld

26. oktober 2009

N&J

RikkeØ skriver:

Tjekkede lige flasken med shampooen, den hedder "family mild" og er i en lyseblå og hvid flaske. 

Desuden kom jeg lige i tanke om at hvis du mangler hårstyling produkter findes der noget der hedder "Hair do", som kan købes i netto/føtes/bilka.

Der er også et mærke der hedder Ce-ce som er svanemærket...dog lidt dyrere.

Men SÅ kan jeg heller ikke komme på mere.

tak.. det var da også en hel del.. syntes selv jeg bliver lidt lost i den jungle...

Anmeld

26. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

MoarN skriver:

tak.. det var da også en hel del.. syntes selv jeg bliver lidt lost i den jungle...

Uha, jeg har også researchet som en gal kan jeg sige dig 

Anmeld

27. oktober 2009

MorTilGustav

Har en veninde der går meget op i det med kemikalier etc i produkter, så har gennem hende hørt en del om hvad der er godt. Hun er desuden vegetar så hun skal også være opmærksom på at der ikke er døde dyr i sæben, at det ikke er testet på dyr osv.
Hun bruger Urtekrams sæber og Origins make-up ved jeg

Anmeld

27. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Urtekram er også ganske fint.

Men hvis man ikke kan tåle parfume skal man passe lidt på, da der er æteriske olier i nogle af deres produkter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.