Shampoo/cremer under kemikalier og lign???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.867 visninger
28 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

N&J

Ja jeg leder efter noget uden alt for mange kemikalier og lign i, jeg har under hele min graviditet og min ammeperiode brugt derma, dog syntes jeg bare ikke rigtig at mit hår helt syntes det er så sjovt at bruge det.. k det er total glasløst, derudover så virker dagcremen bare ikke særlig fantastisk på min hud, så derfor leder jeg efter:

Hårshampoo og hårkur

Dagcreme (gerne til de fine startrynker)

creme til kroppen

Jeg vil rigtig gerne høre hvad folk har erfaringer med, havde fået en prøve med biopure men er ikke helt så sikker på den er helt uden alle de forfærdelige stoffer, den var ellers rigtig god..

Knuz fra Jane, der gerne snart vil se lidt sexet og ikke ligne en hængt husmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

LHB

håber der er nogen de ranbefaler noget godt! Jeg bruger derma og neutral produkter, men synes også jeg mangler lidt. hvad med alternativer til skum til håret osv. og er der nogen make-up mærker? Jeg har brugt mascara få gange og ellers ingenting, men det bliver jeg snart træt af, når nu jeg i forvejen ikke ser frisk ud, så hjælper det ikke ligefrem med flat hår og ingen make-up 

Anmeld

26. oktober 2009

N&J

Ja.. jeg syntes hver gang jeg endelig tror jeg finder noget, så er der alligevel noget i som ikke burde være der.. og det er mildest sagt en jungle derude.,

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Clinique laver mascara uden metal ved jeg, Jane Iredale laver også uden alt for meget fis...

Kevin Murphy laver god hår pleje uden kunstig kemi, det er rent natur produkt, man skal dog huske at uanset hvad så findes parfume og andre stoffer naturligt i planter og vil derfor være i mange produkter

Mht. ansigtet... hvad med Dr. hauschka, eller Pure

Anmeld

26. oktober 2009

N&J

ka-ri-na skriver:

Clinique laver mascara uden metal ved jeg, Jane Iredale laver også uden alt for meget fis...

Kevin Murphy laver god hår pleje uden kunstig kemi, det er rent natur produkt, man skal dog huske at uanset hvad så findes parfume og andre stoffer naturligt i planter og vil derfor være i mange produkter

nu nåede du det selv før jeg gjorde..  hehe var ellers ved at stjæle dit indlæg fra en anden tråd..

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

MoarN skriver:

nu nåede du det selv før jeg gjorde..  hehe var ellers ved at stjæle dit indlæg fra en anden tråd..

hi hi... I know

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=sort&search=kevin+murphy

gode tilbud

Anmeld

26. oktober 2009

N&J

ka-ri-na skriver:

Dr. hauschka er vist som jeg har hørt det fyldt med en masse dårlige ting desværre når det nu går for at være et "naturligt" produkt.. ham der kevin Murphy ved du om hans produkter er gode??

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

MoarN skriver:

Dr. hauschka er vist som jeg har hørt det fyldt med en masse dårlige ting desværre når det nu går for at være et "naturligt" produkt.. ham der kevin Murphy ved du om hans produkter er gode??

brugte dem selv :0) er jo ikke gravid eller ammer længere så nu er jeg faldet lidt af på den igen...

men ja, de er gode... shampoo, balsam og kur... der er sådan en spray kur... de lugter af urter men de er gode!

Anmeld

26. oktober 2009

oo

jeg brugte også derma, men mit hår blev også helt BLAAAAAH af det, så jeg har skiftet til Aldis "Green Life" serie, der også er godkendt i hoved og røv - og så er den halvt så billig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.