Åååh.... Jeg vil så gerne have et barn mere, men min mand er ikke med på ideen
Han ser gerne at der bliver flere år i mellem dem, da han ikke tror han kan magte en baby igen endnu. Det er jo ærlig snak, jeg er bare bange for at han vil sige sådan for evigt... vores barn er næsten 4 nu. Og jeg er meget påvirket i disse dage. Jeg vil gerne have en baby NU
Jeg vil gerne at de kunne få del i hinandens barndom og ligesom "dele" minder, når de bliver voksne. Begge vores familier er ufattelig små, og jeg kan mærke at jeg bliver ked ved tanken om at min pige måske en dag skal være alene uden nogen familie, udover den hun laver selvfølgelig.
Altså, jeg ønsker mig inderligt et barn mere. Jeg græder over min "sorg" hver dag i øjeblikket. Jeg taler ikke så meget med min mand om det, for han gider ikke blive ved med at høre om det, hvilket jeg på sin vis forstår. Og jeg kunne aldrig snyde ham til at få en mere, det ville ikke være ægte og det ville ødelægge vores gode liv.. Men han forstår ikke min sorg over måske ikke at få etbarn mere. Og hvis han siger ja, når vores pige er 8, ja så ved jeg sgu ikke om jeg selv har lyst..

Anmeld
Citér