Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:
Åååh.... Jeg vil så gerne have et barn mere, men min mand er ikke med på ideen
Han ser gerne at der bliver flere år i mellem dem, da han ikke tror han kan magte en baby igen endnu. Det er jo ærlig snak, jeg er bare bange for at han vil sige sådan for evigt... vores barn er næsten 4 nu. Og jeg er meget påvirket i disse dage. Jeg vil gerne have en baby NU
Jeg vil gerne at de kunne få del i hinandens barndom og ligesom "dele" minder, når de bliver voksne. Begge vores familier er ufattelig små, og jeg kan mærke at jeg bliver ked ved tanken om at min pige måske en dag skal være alene uden nogen familie, udover den hun laver selvfølgelig.
Altså, jeg ønsker mig inderligt et barn mere. Jeg græder over min "sorg" hver dag i øjeblikket. Jeg taler ikke så meget med min mand om det, for han gider ikke blive ved med at høre om det, hvilket jeg på sin vis forstår. Og jeg kunne aldrig snyde ham til at få en mere, det ville ikke være ægte og det ville ødelægge vores gode liv.. Men han forstår ikke min sorg over måske ikke at få etbarn mere. Og hvis han siger ja, når vores pige er 8, ja så ved jeg sgu ikke om jeg selv har lyst..

Der er 8 år i mellem vores den store og den mellemste..
det var ikke planlagt...
vi troede ikke vi kunne få selv så vi beskyttede os ikke og sagde at hvis det skete så skete det...
ældste er fra 2011, mellemste 2018 og mindste 2020...
mellemste var virkelig et ønskebarn da vi rigtig gerne ville give den store oplevelsen af at blive storebror men vi regnede ikke med at det ville ske af sig selv...
mindste er en ups'er som vi på ingen måde havde tænkt på at få førend jeg stod med de 2 streger og vi skulle tage stilling til hvad nu...
jeg forstår godt din sorg.. og det er en sorg.. hvis den fylder så meget at du græder dagligt bør du søge hjælp til at bearbejde den.. der kan være noget mere dybdegående der blot kommer til udtryk igennem det ikke at få flere lige nu.. jeg ville overveje mødrehjælpen eller sundhedsplejersken hvis man har et godt forhold med den man har...
Anmeld
Citér